کد خبر: 47442 A

کنسرت خانگی خواننده‌های مشهور در ایران و جهان

کنسرت خانگی خواننده‌های مشهور در ایران و جهان

در روزهای اخیر خوانندگانی چون جان لجند، بونو، کریس مارتین، پینک، و کیت اربن در خانه برای طرفداران خود به هنرنمایی پرداخته‌اند.

ایران آرت: از هنگام شروع ویروس کرونا و خانه‌نشینی میلیون‌ها نفر در گوشه و کنار جهان، اجرای کنسرت‌های خانگی ستاره‌های بزرگ موسیقی افزایش یافته است و این برنامه‌های ساده به یک پدیده هنری تازه تبدیل شده است.

در روزهای اخیر خوانندگانی چون جان لجند، بونو، کریس مارتین، پینک، و کیت اربن در خانه برای طرفداران خود به هنرنمایی پرداخته‌اند و اجراهای‌شان از طریق شبکه‌های اجتماعی پخش شده است.

این هنرمندان انگیزه خود از اجرای این کنسرت‌های خانگی را همراهی با طرفداران حفظ روحیه و امید، و قدردانی از تمامی کسانی که در این روزهای سخت به یاری قربانیان و نیازمندان شتافته‌اند، عنوان کرده‌آند.

آنها با اشاره به این که قرنطینه به صورت موقت موجب قطع ارتباطات شخصی شده است، شبکه‌های اجتماعی را ابزاری برای حفظ روابط، پیوندها، و‌ دوستی‌ها توصیف کرده و گفته‌اند که باید از آن بهره گرفت.

concerts

کنسرت آنلاین خواننده‌های ایرانی

هفته‌های اخیر خوانندگانی نظیر بنیامین بهادری، حجت اشرف‌زاده، سالار عقیلی، روزبه نعمت‌اللهی و گروه موسیقی دال نیز در فضای مجازی برای مخاطبان خود به اجرای موسیقی پرداختند.

​این ایده را در ایران ابتدا بنیامین بهادری اجرا کرد. او در پشت بام خانه‌اش خواند و اجرایش را به طور زنده در بخش لایو اینستاگرام منتشر کرد. حجت اشرف‌زاده نیز در یک کافه در قزوین به اجرای موسیقی پرداخت. یکی دیگر از اجراهای آنلاین نیز مربوط به روزبه نعمت‌اللهی بود که در سالن همایش‌های برج میلاد تهران که خالی از تماشاگر بود موسیقی اجرا کرد و فیلم اجرای او در اینترنت پخش شد. 

​بسیاری از خواننده‌های دیگر هم در این روزها با انتشار ویدئوهایی از خود در تلاش هستند تا مخاطبان خود را در خانه‌ها سرگرم کنند. 

 

جان لجند پینک کریس مارتین کیت اربن بونو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین