کد خبر: 47852 A

خواننده‌های مشهور در قرنطینه کنسرت می‌گذارند/ ایده جالب لیدی گاگا

خواننده‌های مشهور در قرنطینه کنسرت می‌گذارند/ ایده جالب لیدی گاگا

در این کنسرت علاوه بر لیدی گاگا، ستاره‌هایی چون بیلی آیلیش، التون جان، پل مک‌کارتنی، آندریا بوچلی، جان لجند، و کیت اربن در خانه‌های خود هنرنمایی خواهند کرد.

ایران آرت: کنسرت خانگی بزرگی به منظور مبارزه با ویروس کرونا و کمک به کادر درمانی بیمارستان های آمریکا برگزار می‌شود.

این برنامه "یک جهان، با هم در خانه" نام دارد و توسط لیدی گاگا، خواننده مشهور آمریکایی و سازمان‌های "بهداشت جهانی" ‌و "گلوبال سیتیزن" ترتیب یافته است.

در این کنسرت خانگی که هجدهم آوریل برگزار می شود، علاوه بر لیدی گاگا، ستاره‌هایی چون بیلی آیلیش، لیزو، التون جان، پال مککارتنی، آندریا بوچلی، جان لجند، بیلی جو آرمسترانگ، جی بالوین، و کیت اربن در خانه‌های خود هنرنمایی خواهند کرد.

141466

هنرمندان و‌ چهره‌های مشهور دیگری مانند کری واشنگتن، لنگ لنگ، پیرانکا چوپرا، و دیوید بکهام نیز به عنوان مهمان در بخش‌هایی از این برنامه حضور خواهند داشت.

اما این کنسرت خانگی را مجریان برنامه‌های طنز شبانه شبکه های اصلی تلویزیونی آمریکا به صورت مشترک اجرا می‌کنند.

جیمی فَلِن، جیمی کیمل، و استیون کُلبِر، که در اصل رقیب یکدیگر محسوب می شوند، در تولید این برنامه خیریه، مشارکت دارند.

pjimage

این کنسرت خانگی به صورت همزمان از شبکه های تلویزیونی "سی بی اس"، "ان بی سی"، و "ای بی سی"، سایت های اینترنتی آمازون و اپل، و شبکه های اجتماعی فیسبوک، اینستاگرم، و یوتیوب پخش می‌شود.

به گفته برگزارکنندگان این کنسرت، هدف اصلی این برنامه سرگرمی ‌و انتقال امید و انرژی مثبت به میلیون‌ها آمریکایی است در قرنطینه خانگی هستند.

تمامی درآمد حاصل از این کنسرت به سازمان بهداشت جهانی اهدا می‌شود تا صرف مبارزه با ویروس کرونا، تجهیز کادر درمانی، و کمک به بیماران و نیازمندان شود.

یک کنسرت خانگی مشابه هم در تاریخ نوزدهم آوریل در بریتانیا و با حضور هنرمندان محلی برگزار می‌شود. آن کنسرت از طریق شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی پخش خواهد شد.

 

لیدی گاگا التون جان پل مک کارتنی آندریا بوچلی کیت اربن کنسرت آنلاین کنسرت خانگی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین