کد خبر: 48271 A

تیتراژخوانی رضا صادقی و محمد معتمدی در ماه رمضان

تیتراژخوانی رضا صادقی و محمد معتمدی در ماه رمضان

خواننده تیتراژ ابتدایی برنامه "دعوت" و خواننده سریال "سرباز" معرفی شدند.

ایران آرت: رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشور تیتراژ ابتدایی "دعوت" ویژه‌برنامه افطار شبکه یک سیما را اجرا کرد.

این قطعه با ترانه‌ای از پیام ربیعی، آهنگسازی و تنظیم مهدی ابراهیمی‌نژاد و صدای رضا صادقی به عنوان تیتراژ ابتدایی ویژه‌برنامه "دعوت" در نظر گرفته شده است که هم‌زمان با پخش اولین قسمت از برنامه شنیده خواهد شد.

ویژه‌برنامه "دعوت" کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما به تهیه‌کنندگی مجتبی کشاورز است که برای پنجمین سال متمادی از شنبه ۶ اردیبهشت، ساعت ۱۹:۲۰ روی آنتن می‌رود.

آواز محمد معتمدی برای سرباز 

پس از پیوستن ناصر طهماسب به عنوان راویِ سریال "#سرباز" که شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه سه روی آنتن می رود، محمد معتمدی به عنوان خواننده به این پروژه تلویزیونی پیوست.

سریال "#سرباز" به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که در ۵۰  قسمت ساخته شده؛ پس از اتمام شب های ماه مبارک رمضان نیز به پخش خود در شبکه سه سیما ادامه خواهد داد.

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، پدرام شریفی، رویا تیموریان، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، علی عامل هاشمی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، گلوریا هاردی، افسانه کمالی، جواد خواجوی، فرحناز منافی ظاهر، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی، مهدی مستبصری و دریا بخشنده … از بازیگران این مجموعه هستند.

"#سرباز" حکایت سرباز وظیفه ای به نام یحیی، همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی اش است و در خلاصه داستان "سرباز" آمده است:‌ در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع 

 

 

رضا صادقی محمد معتمدی سریال سرباز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین