کد خبر: 49026 A

سورپرایز نتفلیکس برای هواداران مسابقه آواز یوروویژن

سورپرایز نتفلیکس برای هواداران مسابقه آواز یوروویژن

یوروویژن مسابقه‌ای است متشکل از موسیقی پاپ و اجراهایی بعضاً عجیب که دور جدید آن به دنبال شیوع ویروس کرونا لغو شده است.

ایران آرت: مسابقه‌ خوانندگی یوروویژن یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تلویزیونی در اروپاست که امسال به دنبال شیوع ویروس کرونا لغو شده است. اما نت‌فلیکس به داد هواداران این مسابقه هم رسیده و اولین تیزر کمدی جدید ریچل مک‌آدامز و ویل فرل با عنوان "مسابقه‌ خوانندگی یوروویژن: داستان حماسه‌ی آتش" رونمایی کرده است. 

"یوروویژن" مسابقه‌ای است متشکل از موسیقی پاپ و اجراهایی بعضاً عجیب. تاکنون هنرمندانی چون "سلین دیون" و "آبا" در این مسابقه شرکت کرده و برنده شده‌اند، اما چیزی که این رویداد را متمایز می‌کند آثار عجیبی است که گاهی بسیار محبوب می‌شوند. 

به گزارش ۳۰نما، نت‌فلیکس تیزر فیلم را به شکل یک موزیک ویدیو تحت عنوان "مرد آتشفشانی" منتشر کرده و متن آن از "مردی آتشفشانی" حکایت می‌کند که نجات‌بخش همه خواهد بود. در این موزیک ویدیو فرل و مک‌آدامز در لباس‌ جنگجویان وایکینگ و بر فراز یک کوه آتشفشان ظاهر شده‌اند. 

داستان فیلم در مورد دو خواننده‌ی ایسلندی است که فرصت نمایندگی کشورشان در بزرگ‌ترین مسابقه‌ی خوانندگی دنیا را به دست می‌آورند. دیگر بازیگران فیلم "پیرس بروزناهان"، "دمی لوواتو"، "دن استیونز" و "ناتاسیا دمتریو" خواهند بود.

این فیلم قرار بود آخر هفته‌ی آینده همزمان با برگزاری مسابقه‌ی لغو شده "یوروویژن" منتشر شود، اما نت‌فلیکس عرضه‌ی آن را به ۲۶ ژوئن (۶ تیر ماه ۱۳۹۹) موکول کرده است.

 

دمی لواتو یوروویژن سلین دیون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین