ایران آرت: محمدرضا حیاتی، گوینده خبر شبکه یک که هفته گذشته در یک تاک‌شوی اینترنتی گفت از ارادتمندان ابی است و به چاوشی هم علاقه دارد، اخیرا ویدئویی منتشر کرده و درباره اظهارنظرهایش در آن برنامه راجع به این دو خواننده توضیح داده است.

ماجرای دعوای چاوشی با ابی به زمانی برمی‌گردد که مهشید حامدی، همسر ابی به پستی از محسن چاوشی درباره امام علی (ع) واکنش نشان داد و سپس محسن چاوشی به ابی (بابت برگزاری کنسرت در عربستان) و عارف عارف‌کیا (بابت اهانتش به امام علی ع) حمله کرد. 

​در ادامه این ماجراها، مهشید حامدی بار دیگر پستی را علیه چاوشی منتشر کرد. این دعواهای لفظی با واکنش برخی دیگر از هنرمندان ساکن ایران و مقیم آمریکا همراه شد و میان هواداران چاوشی و ابی ایجاد دودستگی کرد. 

​محمدرضا حیاتی نیز در واکنش به این اتفاقات، نظرش درباره محسن چاوشی و ابی را در یک تاک‌شوی اینترنتی بیان کرد؛ نظری که جنجالی شد و برخی‌ها از این‌که گوینده خبر صداوسیما این‌چنین از یک خواننده ایرانی مقیم خارج از کشور تعریف می‌کنند، اظهار شگفتی کردند. ویدئوی مربوط به صحبت‌های حیاتی در برنامه اینترنتی را از اینجا می‌توانید ببینید. 

کد خبر: 49253 |

توضیح حیاتی درباره نظر جنجالی‌اش راجع به دعوای چاوشی و ابی/ فیلم

حیاتی بدون آنکه از ابی نام ببرد، و با تعریف مجدد از محسن چاوشی، اعلام کرد از دلیل جدال لفظی این دو خواننده بی‌خبر بوده است.

ارسال نظر