ایران آرت: سالار عقیلی با انتشار ویدئویی از آواز خود برای محمدرضا شجریان، ابراز امیدواری کرد که خسرو آواز ایران سلامتی و تندرستی خود را بازیابد.

عقیلی درباره استاد شجریان نوشت: "اگر مردم میدانستند که استاد شجریان با فرهنگ و موسیقی فاخر ما چه کرده است، مجسمه ایشان را از طلا میساختند و در وسط میدان آزادی قرار می دادند.

با آرزوی سلامتی و تندرستی برای استاد محمد رضا شجریان از خداوند مهربان."

محمدرضا شجریان از هفته گذشته در بیمارستان بستری شده و طبق نظر دکتر حسن عباسی، پزشک معالج وی، ظرف سه روز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد. 

کد خبر: 51803 |

آواز سالار عقیلی برای شجریان: بخوان جانا که ما چشم انتظاریم

عقیلی نوشت: اگر مردم می‌دانستند که استاد شجریان با فرهنگ و موسیقی فاخر ما چه کرده است، مجسمه ایشان را از طلا میساختند و در وسط میدان آزادی قرار می‌دادند.

ارسال نظر
نظرات خوانندگان
  • رحمانی
    پاسخ

    سالار عقیلی و دیگر دوستان سعی کنند موسیقی تلفیقی یا پاپ اجرا کنند چون صداشون در سنتی اون توان لازم و کشش کار رو نداره و در بین مردم هیچ جایگاهی ندارند،صدای سالار ساخته شده برای پاپ و میتونه واقعا مثل شادمهر و علیزاده و یگانه حرف برای گفتن داشته باشه.

  • جندقی
    پاسخ

    از شجریان تواناتر در آواز هم داشته و داریم که اگه فضا و موقعیت استاد شجریان و دوستان نوازنده و آهنگساز ایشون رو داشت باید الان مجسمه الماسش رو می ساختیم،آواز معروف هزار جهد بکردم.. در ماهور هست که بجز شجریان خواننده دیگری هم خواننده و با گوش کردنش یک گوش موسیقایی به نتایج خیلی بهتری میرسه.