کد خبر: 5255 A

کنسرت ویژه این خانم‌ها با آثاری از همایون خرم و انوشیروان روحانی

کنسرت ویژه این خانم‌ها با آثاری از همایون خرم و انوشیروان روحانی

گروه موسیقی "رخساره" کنسرتی برگزار می‌کنند که در آن آثاری از همایون خرم و انوشیروان روحانی را اجرا خواهند کرد.

ایران آرت: کنسرت گروه "رخساره" به سرپرستی و خوانندگی بهاره منصوری ۲۴ و ۲۵ تیر به صورت ویژه برای بانوان برگزار می‌شود.

گروه "رخساره" در این کنسرت که از ساعت ۲۱ تاریخ‌های۲۴ و ۲۵ تیر در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود قطعاتی نوستالوژیک از موسیقی ایرانی را برای مخاطبانش روی صحنه می‌برد.

بهاره منصوری سرپرست و خواننده گروه درباره این اجرا گفت: برای اجرای پیش رو گلچینی از آثار همایون خرم و انوشیروان روحانی را در نظر گرفته‌ایم، همچنین در کنار آن نیز مجموعه‌ای از آثار ماندگار موسیقی را بازخوانی خواهیم کرد. وی به ایلنا گفت: من بعد از ۱۴ سال دوری از صحنه مجددا بعد از توصیه بسیاری از اطرافیان و دوستانم؛ و همچنین دلتنگی خودم برای حضور دوباره در این عرصه ، تصمیم گرفتم باز هم بازگشت دوباره‌ای داشته باشم.

سرپرست گروه "رخساره" همچنین عنوان کرد: در این گروه نیوشا بریمانی رهبر ارکستر و نوازنده کمانچه،مینو قاسم پور قانون،نگین سریر پیانو،نیلوفر ابراهیمی فلوت،مهرناز دبیرزاده تمبک،عسل ملک زاده دف و خودم نیز بعنوان خواننده و سرپرست گروه حضور تشکیل دهنده کروه "رخساره" هستند.

بهاره منصوری گفت: من با اساتید بزرگی نظیر مرحوم محمد نوری کار کردم و از او درس های زیادی در زمینه کار و اخلاق آموختم و واقعا جای خالی او را در موسیقی احساس می کنم. در اوایل آغاز کارم در جشنواره گل‌یاس حضور داشتم و بعد از آن نیز در وزارت کشور و چندین اجرا در تالار وحدت و فرهنگسراها را در کارنامه کاری‌ام دارم.

او درباره گروه‌اش نیز گفت: به واسطه یکی از دوستانم با نیوشا بریمانی آشنا شده و بعد از چند جلسه تمرین با یک گروه حرفه‌ای، برای کنسرت آمادگی لازم را پیدا کردیم و واقعا از همکاری با این افراد لذت بردم.

 

همایون خرم رخساره گروه موسیقی رخساره انوشیروان روحانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین