کد خبر: 52879 A

همکاری کیوان ساکت با خانم شاعر/ شیه‌های رهایی در راه است

همکاری کیوان ساکت با خانم شاعر/ شیه‌های رهایی در راه است

کیوان ساکت از انتشار آلبوم جدید خود با همکاری فریده مقدم در روزهای آتی خبر داد.

ایران آرت: آلبوم "شیهه‌های رهایی" اثر مشترک کیوان ساکت و فریده مقدم بعد از پایان مراحل فنی و پیش تولید و ضبط اکنون آماده است تا در نیمه دوم مهر روانه بازار موسیقی ایران شود.

کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز ایرانی در گفتگو ایرنا پیرامون این اثر گفت: در این پروژه که اولین همکاری من با خانم فریده مقدم شاعر این آلبوم بوده است  از شعرهای مجموعه این شاعر تحت عنوان زمان بی انتها استفاده کرده ایم و ‌این آلبوم با هشت آهنگ تحت عنوان شیهه‌های رهایی نیمه دوم مهر روانه بازار موسیقی خواهد شد.

وی افزود:‌  جامعه امروز با توجه به شرایط اقتصادی و بحران کرونا تشنه تر از هر زمان دیگر، مشتاق شنیدن اثری پر احساس و گیراست و دنیای امروز  در شرایط ویژه و متفاوتی نسبت به قبل قرار دارد و کرونا تمام مناسبات دنیای ما را دگرگون کرده است.و حس می‌کنم که  این آلبوم در عین لطافت و عمق، سلیقه مخاطبان خاص را جلب کند.

 وی در باره مخاطبان خاص گفت: ما هنرمندان در جنین شرایطی با چالش دیگری نیز روبرو هستیم و آن قبول این حقیقت است که  فروش فیزیکی آلبوم های موسیقی معنای خود را از دست داده است و از آنجاییکه بستر لازم برای فروش اینترنتی امن و قانونی در کشور وجود ندارد؛ مخاطبین واقعی ما فرهیختگانی هستند که این قانون را بصورت یک وظیفه و فرهنگ اجتماعی پذیرفته اند. و از نظر من این فرهیختگان مخاطبان خاص آلبوم شیهه‌های رهایی خواهند بود

 

کیوان ساکت شیهه های رهایی فریده مقدم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین