کد خبر: 53761 A

بی‌بی رکسا بازیگر شد/ ابتلای خانم خواننده به اختلال دو قطبی

بی‌بی رکسا بازیگر شد/ ابتلای خانم خواننده به اختلال دو قطبی

روز گذشته اعلام شد که سلن دیون در یک فیلم رمانتیک ایفای نقش می‌کنند و اکنون خبر بازیگر شدن یک ستاره دیگر از دنیای موسیقی پیچیده است.

ایران آرت: بی‌بی رکسا خواننده‌ آمریکایی ۳۱ ساله نامزد گرمی در فیلم کمدی "سردسته" (Queenpins) استودیوی اس‌تی‌اکس برای اولین بار در یک فیلم بلند جلوی دوربین می‌رود. او در این پروژه به "کریستن بل" و "کربی هاول-باپتیست" و نیز "وینس وان" و "پل والتر هاوزر" می‌پیوندد.

داستانی این کمدی در مورد بزرگ‌ترین کلاه‌برداری کوپن تقلبی در تاریخ آمریکاست. این فیلم ترکیبی از فیلم‌های "مادران بد" (Bad Moms)، "اغواگران" (Hustlers) و "احساس زیبایی می‌کنم" (I Feel Pretty) توصیف شده است.

"آدام فوگلسن" مدیر اس‌تی‌اکس می‌گوید: "این فیلم بهترین فرصت برای بازی رکسا در یک فیلم بلند لایو-اکشن است. او بسیار بااستعداد و یک فوق‌ستاره‌ی بین‌المللی است و ما خوشحالیم که او نقش یک هکر کامپیوتری به نام "تمپی تینا" که به قهرمانان فیلم یاری می‌رساند را بازی می‌کند." این استودیو پیش‌تر در فیلم انیمیشن "عروسک‌های زشت" (UglyDolls) با رکسا به عنوان صداپیشه همکاری کرده بود.

به گزارش 30نما، "سردسته" به نویسندگی و کارگردانی "آرون گادت" و "گیتا پولاپیلی" ساخته خواهد شد. "استوارت فورد"، "میگل پالوس جونیور"، "بن استیلر"، "تاتریشیا براگا" و "لیندا مک‌دونا" از استودیوهای ای‌جی‌سی از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

رکسا که در سال ۲۰۱۹ فاش کرد به اختلال دو قطبی مبتلا است، دو هفته قبل در شبکه‌های اجتماعی مخاطبین آمریکایی خود را به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تشویق کرد. او در مصاحبه با "ال" در مورد اهمیت رأی دادن می‌گوید: "انسان‌های زیادی جان خودشان را از دست داده‌اند تا ما برای رأی دادن آزادی عمل داشته باشیم و اگر رأی ندهیم نوعی بی‌احترامی به آنان خواهد بود. انسان‌های زیادی جنگیده‌اند، انسان‌های زیادی عمرشان را گذاشته‌اند تا ما حق رأی داشته باشیم، و به نظر من ما باید از آن استفاده کنیم. تمامی آرا اهمیت دارند. حالا بیش از هر زمان دیگری به اهمیت رأی دادن پی برده‌ام."

 

بی بی رکسا سلین دیون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین