کد خبر: 54301 A

علاقه شدید پائولو کوئلیو به فیلم و موسیقی کره‌ای/ عاشق گروه BTS هستم

علاقه شدید پائولو کوئلیو به فیلم و موسیقی کره‌ای/ عاشق گروه BTS هستم

گروه BTS در سال‌های اخیر به طرز عجیبی در تمام دنیا طرفدار پیدا کرده و جالب است بدانید که پائولو کوئلیو نویسنده کتاب معروف کیمیاگر هم یکی از آنهاست.

ایران آرت: پائولو کوئیلو، نویسنده معروف کتاب کیمیاگر در گفتگوی جدید خود با Yonhap News درمورد علاقه‌اش به صنعت سرگرمی کشور کره جنوبی صحبت کرد.

کوئیلو در این باره اذعان داشت: "حدود سال ۲۰۱۶ میلادی بود که فیلم Old Boy از کارگردان پارک چان ووک را تماشا کردم. به این ترتیب، داستان از این نقطه آغاز شد و من تا به الان حدود ۱۰۰ فیلم کره‌ای دیده‌ام. همچنین، علاقه دارم بدانم زندگی کردن در سئول و بوسان چه احساسی دارد."

فروش فوق‌العاده کتاب کیمیاگر در کشور کره جنوبی

با این که حدود بیست سال از انتشار کتاب کیمیاگر در کشور کره جنوبی می‌گذرد، این رمان همچنان یکی از کتاب‌های پرفروش در این کشور به شمار می‌آید. در سال ۲۰۱۸میلادی، شوگا، عضو گروه پسرانه BTS کتاب کیمیاگر را به طرفداران خود پیشنهاد داد و از آن‌ها خواست این کتاب را حتما مطالعه کنند.

به نقل از سیگاتک پائولو کوئیلو درمورد فروش کتاب خود در کشور کره اظهار داشت: "در ابتدا، کتاب من فروش قابل توجهی در کشور کره نداشت؛ علاوه بر این، من هم علاقه زیادی به این کشور نداشتم. اما یک روز که در هواپیما بودم و روزنامه می‌خواندم، لیست پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های دنیا را می‌دیدم. در همین حین، به صورت اتفاقی کتاب کیمیاگر را در چارت کشور کره دیدم؛ تصور کردم اشتباهی صورت گرفته اما اینگونه نبود (به فروش قابل توجه کتاب کیمیاگر در کره جنوبی اشاره دارد). من در آن زمان کتابم را در کره تبلیغ نکرده بودم؛ پس این بدین معنی بود که این کتاب بدون صرف هیچ هزینه‌ای به فروش رفته بود. همچنین، زمانی که یک خواننده یا بازیگر کره‌ای به کتابم اشاره می‌کرد، بسیار تحت تاثیر قرار می‌گرفتم”.

علاقه شدید پائولو کوئیلو به گروه BTS

علاوه بر این‌ها، پائولو کوئیلو درمورد علاقه زیادی که به گروه پسرانه BTS دارد، توضیح داد: "من گروه BTS را بسیار دوست دارم و همیشه در تلاش هستم تا مردم توجه بیشتری به آن‌ها نشان دهند. به قول همسرم، آن‌ها جذابیت خاصی دارند و بسیار الهام‌بخش هستند."

علاقه پائولو کوئیلو به صنعت سرگرمی کره جنوبی

تمجید پائولو کوئیلو از سریال کره‌ای My Mister

پائولو که به تازگی تماشای سریال My Mister را تمام کرده است، درمورد این سریال گفت: "این سریال، شاهکار فوق‌العاده‌ای است، بهترین پروژه‌ای است که به تازگی دیدم. My Mister روانشناسی انسانی را به خوبی به تصویر می‌کشد و داستان غنی‌ای دارد. همچنین، پروژه‌هایی که به روابط دو کشور کره جنوبی و کره شمالی می‌پردازد، برای افراد خارجی همانند من جالب هستند."

پائولو کوئیلو در پایان سخنان خود برای همه آرزوی موفقیت کرد و گفت، علاقه دارد به زودی به کشور کره جنوبی سفر کند.

 

پائولو کوئلیو گروه بی تی اس کتاب کیمیاگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین