کد خبر: 54480 A

رقابت تیلور سوئیفت و بیانسه با ستارگان نوظهور/ نامزدهای گرمی ۲۰۲۱ معرفی شدند

رقابت تیلور سوئیفت و بیانسه با ستارگان نوظهور/ نامزدهای گرمی ۲۰۲۱ معرفی شدند

نامزدهای گرمی ۲۰۲۱ معرفی شده و تیلور سویفت، دوا لیپا و مگان تی استالیون بیشترین نامزدی‌ها را کسب کرده‌اند.

ایران آرت: فهرست کامل نامزدهای تمام ۸۴ دسته جایزه گرمی سال آینده میلادی بالاخره منتشر شد. نامزدهای دریافت جایزه بهترین آلبوم سال، آلبوم Folklore از تیلور سویفت، آلبوم Future Nostalgia از دوا لیپا، آلبوم Chilombo از جنی آیکو، آلبوم Black Pumas از پوماهای سیاه، آلبوم Everyday Life از کلدپلی، آلبوم Djesse Vol. 3 از جیکوب کولیه، آلبوم Women In Music Pt. III از هییم و آلبوم Hollywood’s Bleeding از پست مالون هستند.

در بخش بهترین هنرمندان جدید دنیای موسیقی نیز اینگرید آندرس، فیبی بریجرز،چیکا، نوآه سایروس، دی اسموک، دوجا کت و کایترانادا و مگان نامزد شده اند. نامزدهای بهترین آهنگ سال گرمی ۲۰۲۱ نیز آهنگ Black Parade از بیانسه، The Box از رودی ریچ، Cardigan از تیلور سویفت، Circles از پست مالون، Don’t Start Now از دوا لیپا، Everything I Wanted از بیلی آیلیش، I Can’t Breathe از H.E.R. و If The World Was Ending از جی پی ساکس با همراهی جولیا مایکلز هستند.

به گزارش روزیاتو در بخش بهترین موزیک ویدیوی سال نیز موزیک ویدیوهایی از بیانسه، پوماهای سیاه، دا بیبی، دوژا کت و چند موزیک ویدیوی دیگر نامزد شده اند. در میان نامزدهای بهترین آلبوم پاپ نیز نام چهره های مشهوری مانند جاستین بیبر، لیدی گاگا، و تیلور سویفت دیده می شود. نکته جالب در مراسم گرمی سال ۲۰۲۱ این است که تمامی نامزدهای بخش راک را زنان تشکیل می‌دهند.

به دلیل شیوع ویروس کرونا، گرمی سال آینده بسیار متفاوت از هر سال خواهد بود. با این وجود گفته می شود احتمال این که این مراسم زنده پخش شود وجود دارد البته با تعداد مهمانان محدود. سال گذشته بزرگ ترین برنده مراسم گرمی بیلی آیلیش بود که به اولین زنی تبدیل شد که چهار جایزه بزرگ این مراسم را به خود اختصاص می دهد. آهنگ Bad Guy او سال گذشته برنده بهترین آهنگ و ترک سال شد و خود نیز به عنوان بهترین هنرمند جدید سال انتخاب گردید. آلبوم When We All Fall Asleep, Where Do We Go?  از او نیز به عنوان بهترین آلبوم سال و بهترین آلبوم پاپ سال انتخاب شد.

بیانسه جوایز گرمی تیلور سوئیفت دوا لیپا پست مالون کلدپلی جی پی ساکس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین