کد خبر: 55392 A

اشک ریختن جنیفر لوپز در اولین کنسرت ۲۰۲۱

اشک ریختن جنیفر لوپز در اولین کنسرت ۲۰۲۱

جنیفر لوپز بعضی از ترانه‌هایش را اجرا کرد و در حین کنسرت به یاد افراد درگذشته بر اثر کرونا احساساتی شد و اشک ریخت.

ایران آرت: جنیفر لوپز خواننده و بازیگر ۵۱ ساله در حین اجرای مراسم سال نوی میلادی در میدان تایمز احساساتی شد. او پنجشنبه شب (۳۱ دسامبر) در نیویورک بعضی از ترانه‌هایش را اجرا کرد.

لوپز برای اولین بار سینگل جدیدش (In the Morning) را به صورت زنده اجرا می‌کرد. او پس از این اجرا لحظاتی درنگ کرد تا بینندگان را مخاطب قرار دهد و در همین حین احساساتی شد. او با یادآوری ماه‌های دشوار گذشته گفت: "۲۰۲۰ تقریباً تمام شده. موفق شدیم. موفق شدیم."

او اضافه می‌کند: "با توجه به اینکه در حال انجام یکی از مهم‌ترین اجراهای زندگی‌ام هستم، می‌خواهم بگویم که باید به شروع سال جدید فکر کنیم. هزاران نفر [جان‌شان را از دست داده‌اند.] اما امشب کار را کمی متفاوت پیش می‌بریم."

به گزارش 30نما لوپز پس از آنکه یادی می‌کند از جان‌های از دست رفته در سال ۲۰۲۰ احساساتی می‌شود و اشک می‌ریزد. او می‌گوید: "اگر امسال تنها یک درس به ما آموخته باشد، این است که قدردان داشته‌های‌مان باشیم – همین لحظه را گرامی بداریم. انسان‌های بسیار زیادی را از دست دادیم. انسان‌های زیادی را."

او ادامه می‌دهد: "بنابراین امشب زندگی می‌کنیم، امشب عشق می‌ورزیم و می‌رقصیم. و امشب به خیال‌بافی ادامه می‌دهیم. بیست سال قبل، این ترانه را خوانده‌ام، اما هیچ‌وقت به اندازه‌ی امشب به آن احتیاج نداشته‌ایم."

لوپس سپس ترانه‌ی محبوب "در انتظار امشب" (Waiting for Tonight) و بعد کاور "خیال‌بافی کن" (Dream On) اثر گروه راک ارواسمیت را می‌خواند. در پایان نیز لوپز آهنگ "دوباره برقص" (Dance Again) را اجرا می‌کند.

 

جنیفر لوپز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین