کد خبر: 56385 A

تیلور سوئیفت ۶ آلبومش را بازسازی کرد/ انتشار تک آهنگ جدید

تیلور سوئیفت ۶ آلبومش را بازسازی کرد/ انتشار تک آهنگ جدید

دعوای حقوقی میان تیلور سوئیفت با مالک سابق آثارش باعث شده که ستاره موسیقی پاپ در طول یک سال گذشته آثار قدیمی خود را بازتولید و مجددا منتشر کند.

ایران آرت: تیلور سویفت اعلام کرد که پنجشنبه ۱۱ فوریه اولین آهنگ تازه ضبط شده خود را منتشر می‌کند و نسخه جدیدی از آلبوم دوم او "بی‌هراس" (Fearless) نیز در راه است.

خواننده آلبوم "فولکلور"، پس از اختلاف بر سر حقوق معنوی کارهایش با "اسکوتر براون"، مالک جدید "بیگ ماشین رکوردز" که شرکت ضبط و پخش آهنگ‌هایش است، شروع به انتشار نسخه‌های جدیدی از آلبوم‌های منتشرشده قدیمی خود کرده است. 

سویفت در اینستاگرام نوشت: "خوشحالم که به شما بگویم ضبط نسخه جدید "بی‌هراس" (نسخه تیلور) من تمام شده است و به زودی با شما خواهم بود. این آلبوم با ۲۶ ترانه، شش ترانه‌ای که تا حالا منتشر نشده‌اند را نیز شامل می‌شود. "داستان عشق" (نسخه تیلور) امشب پخش خواهد شد."

به گزارش ایندیپندنت در ماه نوامبر، یک بند از قرارداد با استودیوی بیگ ماشین برای پخش مجدد آهنگ‌های قدیمی منقضی شد. این بدان معنی است که تیلور سویفت مجاز است هر آهنگ از شش آلبوم استودیویی خود، از جمله آلبوم دومش "بی‌هراس" و "شهرت" (Reputation) سال ۲۰۱۷ را دوباره منتشر کند. 

خانم سویفت سال گذشته قصد خود برای ضبط مجدد این آهنگ‌ها را تایید کرد و سپس شِمایی از تک‌آهنگ محبوب خود، "داستان عشق"، را در تبلیغات رایان رینولد برای Match.com رونمایی کرد.

او خبر انتشار "داستان عشق" (نسخه تیلور) را در اینستاگرام و برنامه "صبح بخیر آمریکا" اعلام کرد. وی همزمان افشا کرد که نسخه جدید "بی‌هراس"  نیز در راه است؛ نسخه جدید آلبوم شامل ۲۶ ترانه، از جمله شش قطعه شنیده نشده است که سویفت در سال‌های بین ۱۶ تا ۱۸ سالگی خود ساخته است.

در بیانیه‌ای طولانی‌تر‌، که سرشار از سرنخ‌های کلاسیک خانم سویفت درباره پروژه پیش رو‌ است، این هنرمند توضیح داده از این که می‌تواند نسخه جدید را با طرفدارانش به اشتراک بگذارد، بسیار "مسرور" است. وی گفته است: "من درباره این که چرا شش آلبوم اول خود را بازسازی می‌کنم زیاد صحبت کرده‌ام اما راهی برای اجرای این کار انتخاب کرده‌ام که امیدوارم روشن کند موضع من چه بوده‌ است. به دلایل بسیاری، هنرمندان باید مالک آثار خود باشند اما واضح‌ترین دلیل این است که هنرمند تنها کسی است که واقعا کار خود را می‌شناسد. به‌عنوان‌مثال، فقط من می‌دانم که کدام آهنگ‌ها را نوشتم که تقریبا باعث پدید‌ آمدن آلبوم "بی‌هراس" شد. آهنگ‌هایی که من آن‌ها را بسیار دوست داشتم اما به دلایل مختلف، جلویشان را گرفتند."

وی ادامه داد: "اکنون پرداختن به این دلایل غیرضروری به نظر می‌رسد. من تصمیم گرفتم که می‌خواهم شما کل داستان را بدانید و به کل تصویر و رویا‌های موجود در آلبوم بی‌هراس دسترسی داشته باشید." 

با همین آلبوم "بی‌هراس" بود که خانم سویفت به‌عنوان جوان‌ترین برنده، اولین جایزه گِرَمی خود برای آلبوم سال را ربود.

سال گذشته، یکی از پرکارترین دوره‌های زندگی حرفه‌ای خانم سویفت بوده است. وی دو آلبوم پرفروش به نام‌های "فولکلور" و خواهرخوانده آن، آلبوم "روزافزون" (Evermore) را منتشر کرده است.

 

تیلور سوئیفت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین