کد خبر: 56986 A

اولین عکس‌ها از لیدی گاگا و آدام درایور در فیلم گوچی

اولین عکس‌ها از لیدی گاگا و آدام درایور در فیلم گوچی

لیدی گاگا در این فیلم که از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده، نقش پاتریزیا رجانی، همسر سابق مائوریتزیو گوچی را بازی می‌کند.

ایران آرت: اولین تصاویر پشت صحنه از فیلم درام جنایی "خاندان گوچی" (The House of Gucci) به کارگردانی "ریدلی اسکات" که در ایتالیا در حال فیلمبرداری است منتشر شد.

لیدی گاگا در این فیلم که از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده، نقش "پاتریزیا رجانی"، همسر سابق "مائوریتزیو گوچی" را بازی می‌کند که نوه‌ی مؤسس امپراطوری گوچی بود. داستان در مورد محاکمه‌ی رجانی به اتهام مقدمه‌چینی برای ترور مائوریتزیو در سال ۱۹۹۵ است. رجانی که به تومر مغزی مبتلا شده و همسرش او را ترک کرده بود، آدمکشی اجیر می‌کند تا مائوریتزیو را به قتل برساند. او که در آن زمان از مطبوعات لقب "بیوه‌ی سیاه" گرفته بود، به ۱۸ سال حبس محکوم و در سال ۲۰۱۶ آزاد شد. "آدام درایور" در نقش "مائوریتزیو گوچی" را بازی می‌کند.

به گزارش 30نما "جرد لتو" در نقش "پائولو گوچی"، "ال پاچینو" در نقش "آلدو گوچی"، "جک هیوستن"، "ریو کارنی" و "جرمی آیرونز" در نقش "رودولفو گوچی" پدر مائوریتزیو، از جمله دیگر بازیگران "خاندان گوچی" خواهند بود. نویسندگی فیلمنامه‌ی "خاندان گوچی" توسط "روبرتو بنتیونا" بر اساس کتاب "خاندان گوچی: داستان شورانگیزی درباره قتل، جنون، شکوه و حرص" نوشته‌ی "سارا گی فوردن" اقتباس شده است.

2

تصاویر پشت صحنه گاگا و درایور را در جایی شبیه به یک بالکن نشان می‌دهد. این اولین پروژه‌ی "لیدی گاگا" پس از کسب نامزدی اسکار با فیلم "ستاره‌ای متولد شده است" (A Star Is Born) است که جایزه‌ی اسکار را برای او به همراه داشت.

1

درایور اخیراً در تولید "آخرین دوئل" (The Last Duel) نیز با اسکات همکاری کرده است. در این فیلم که فیلمبرداری‌اش اواخر سال ۲۰۲۰ به پایان رسید، "مت دیمون"، "جودی کومر" و "بن افلک" نقش‌آفرینی کرده‌اند.

"خاندان گوچی" در حال حاضر قرار است ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱ اکران شود.

 

لیدی گاگا گوچی ریدلی اسکات آدام درایور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین