کد خبر: 56996 A

تغییر چهره دختر خواننده‌ای که ابراهیم تاتلیس کشف کرد/ عکسها

تغییر چهره دختر خواننده‌ای که ابراهیم تاتلیس کشف کرد/ عکسها

دختر آذری که ابراهیم تاتلیس استعداد او را کشف کرد و ویدئوی اجراهایش از 13 سالگی به شدت مورد استقبال قرار گرفت، اکنون 36 سال دارد و همچنان در دنیای موسیقی فعالیت می‌کند.

ایران آرت: گونل زینلووا در دنیای موسیقی که به او "دختر آذری گونل" می‌گویند، در حالی که فقط 13 سال داشت استعدادش توسط ابراهیم تاتلیسس در باکو کشف شد. او الآن ۳۶ سال دارد. کافی است عکس‌های جدید او را ببینید تا از تغییرات چهره‌اش شگفت‌زده بشوید.

این طور که معلوم است او روی ابرو، بینی، لب و گونه و سرانجام چانه خود تغییرات اساسی ایجاد کرده و عمل جراحی زیبایی انجام داده‌ است.

گونل دو سال پیش در گفتگو با یک سایت محلی لاغری را یکی از دلایل تغییر چهره‌اش توصیف کرد و گفت: عکس‌های ۱۲ سالگی من را با عکس‌های ۳۴ سالگی‌ام مقایسه می‌کنند، من آن موقع ۵۵ کیلوگرم و الان ۴۵ کیلو گرم هستم.

به نوشته تابناک باتو، گونل می‌گوید فقط بینی و لبهایش را جراحی کرده و گفت می‌توانید از پزشک جراحم این را بپرسید، در ضمن او بر این باور است که عمل جراحی زیبایی خوب است و از این بابت خوشحال است.

 


368398_857
چهره قبل از تغییرات چشمگیر


 

368381_187
چهره پس از تغییرات

گونل زینالوا متولد 25 اکتبر 1985 در کشور آذربایجان، خواننده است. فارغ التحصیل آکادمی موسیقی حرفه ای از کشور ترکیه می باشد با حمایت ابراهیم تاتلیسس ترکیه ای در موسیقی رشد کرد و حالا از هنرمندان معروف می‌باشد.

photo_۲۰۲۰-۱۰-۰۳_۱۱-۱۰-۳۳

گونل با کمک و آموزش های ابراهیم در سال 1999 وقتی 14 ساله بود اولین آلبوم موفق خود را بنام Ne olur Allahım (چی میشه خدای من) منتشر کرد.

368366_827

آهنگ دنیا دنیا و دیدم دیدم از این آلبوم در آذربایجان، ترکیه و ایران به شدت مورد استقبال قرار گرفت تا جایی که هنوزم او را با این آهنگ ها بیاد می آورند.
 

 

خواننده زن خواننده ترک ابراهیم تاتلیس گونل زینلووا
نظرات خوانندگان
  • در نوجوانی عاشق دختر خاله خود بودم که او از نیمراه عاشقی بدلیل عشق خارج از کشور به سوئد سفرکرد وباشخصی ازدواج کردیکسال بعد در ویدیو های ترکی دختررادیدم که شباهت ونمک چهره او شباهت عجیبی بادوختر خاله ام داشت بله اون دختر
    گونال بود که از اونجا عشقم به او هم شروع شدالبته در ذهنم بود که بدنبال انجام کارهای بودم که به وی برسم وجه خسارتهایی را تحمل کرد بماند
    حرف آخرم این است اگه عجب افکاری خانم ها دارن
    یعنی هرچه خداوند به زن لطفا میکنه زیبایی میده
    زن باز هم به دنبال چهره بهتر میرود تاجایی که حتی
    به زشتی می رسه اما خودش اقناع نمیشه

  • واقعا متاسفم برای خودم که ....

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین