کد خبر: 57605 A

رونمایی تیموتی شالامی از استعدادش در نوازندگی‌/ عکس

رونمایی تیموتی شالامی از استعدادش در نوازندگی‌/ عکس

"تیموتی شلمی" ستاره‌ جوان سینما حضور غافلگیرکننده‌ای در برنامه SNL داشت و در کنار کید کادی و پیت دیویدسنفلوت‌نوازی کرد.

ایران آرت: کید کادی رپر آمریکایی که شنبه شب این هفته مهمان موزیکال "اجرای زنده شنبه شب" (Saturday Night Live) شبکه NBC بود، بینندگان برنامه را غافلگیر کرد.

در این اپیزود "کری مالیگان" برای اولین بار مجری بود و در حین اجرای مونولوگ ابتدایی‌اش همسر خود "مارکوس مامفورد" را نیز با خود آورد. اما در بخشی دیگر از این اپیزود، "تیموتی شلمی" ستاره‌ی فیلم "تل‌ماسه" (Dune) هم حضور غافلگیرکننده‌ای داشت و در کنار "کید کادی" و "پیت دیویدسن" فلوت‌نوازی کرد.

در حالی که شلمی به اجرای عجیب "کید کادی" و دیویدسن پیوسته بود، مالیگان در نقش یک مغازه‌دار برای آن‌ها مزاحمت ایجاد کرد. او می‌گوید: "چهار ساعت است که اینجا نشسته‌اید. یا چیزی بخرید یا برود." دیویدسن پاسخ می‌دهد: "در این صورت باید همه‌ی فلوت‌های شما را بخریم."

به گزارش 30نما، شلمی، دیویدسن و کادی رابطه‌ی نزدیکی با یکدیگر دارند. آن‌ها ژانویه سال ۲۰۱۹ به همراه "کانیه وست" تولد کادی را جشن گرفتند.

222

پاییز گذشته شلمی در یکی از اپیزودهای "اجرای زنده شنبه شب" برای اولین بار به عنوان مجری حاضر بود و به جنجالی برادران وارنر و شبکه‌ی HBO Max واکنش نشان داد. در انتهای اپیزود، شلمی لباسی به تن داشت که لوگوی لجندری پیکچرز، کمپانی تولید‌کننده‌ی فیلم "تل‌ماسه" که باید سال آینده به شبکه‌ی استریمینگ HBO Max برود دیده می‌شد.

 

هالیوود نوازنده تیموتی شلمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین