کد خبر: 57964 A

واکنش محسن چاوشی به شایعه حمایتش از نامزد انتخابات

واکنش محسن چاوشی به شایعه حمایتش از نامزد انتخابات

نام چاوشی در حالی در کنار نام سالار عقیلی و مصطفی راغب به عنوان خوانندگان ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست‌ جمهوری معرفی شده بود.

ایران آرت: محسن چاوشی به خبرهای منتشر شده درباره خوانندگی او برای یکی از نامزدهای احتمالی سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد. 

به گزارش ایران‌آرت، این خواننده در کانال تلگرامش نوشت: این‌روزها عده‌ای سودجو برای گرم‌کردن بازار کم‌رونق‌شان از هیچ حربه‌ای دریغ نمی‌کنند. لذا خبر منتشرشده مبنی‌بر تماس یکی از نمایندگان انتخاباتی با محسن چاوشی جهت اجرای قطعات مناسبتی، قویاً تکذیب می‌گردد.

نام چاوشی در حالی در کنار نام سالار عقیلی و مصطفی راغب به عنوان خوانندگان ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست‌ جمهوری معرفی شده بود که چاوشی تا به حال کنسرتی را برگزار نکرده و در حضور مردم اجرای زنده نداشته است.

محسن چاوشی سال 1396 با انتشار قطعه "بیست هزار آرزو" از هوادارانش درخواست کرد به حسن روحانی رأی دهند. او همچنین سال 1392 پس از انتخاب حسن روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور کشور، تک آهنگ "به رقص‌آ" را منتشر کرد. چاوشی می‌گوید این آثار ریتمیک را به دلیل خوشحال بودن مردم در آن زمان منتشر کرده است. 

محسن چاوشی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین