کد خبر: 58131 A

ابراهیم تاتلیس خبر ازدواجش را اعلام کرد/ عکس

ابراهیم تاتلیس خبر ازدواجش را اعلام کرد/ عکس

بزرگ‌ترین آوازخوان حال حاضر ترکیه اعلام کرد که ازدواج کرده است. ابراهیم درباره همسرش گفت: او به خوبی از من مراقبت می‌کند، خدا خیرش بدهد.

ایران آرت: ابراهیم تاتلیس (ابراهیم تاتلیسس) که سال های زیادی است با گلچین کاراکایا زندگی می‌کند، در تازه‌ترین برنامه خود با عنوان İbo Show صحبت‌هایی در مورد ازدواج کرد که شایعاتی را در مورد ازدواج کردنش براه انداخته است. ابرو یاشار بحث در این مورد را با تاتلیس آغاز کرد و گفت: "هیچکس نباید تنها بماند. تنهایی تنها برای خداست. یک وقتی، یک زمانی باید این کار را کرد". ابراهیم تاتلیس در جواب گفت: "من ازدواج کرده ام، رفیق. و از این بابت خوشحال نیز هستم". ابرو یاشار که برای لحظه ای شوکه شده بود می خواست این صحبت تاتلیس را شفاف تر بفهمد و گفت: "پس، شما ازدواج کرده ای…".

تاتلیس نیز انگار قصد عقب نشینی نداشت، در پاسخ گفت: "او به خوبی از من مراقبت می‌کند. خدا خیرش بدهد". سپس ابرو از ابراهیم تاتلیس پرسید: "تا حالا چند بار نامزد کرده ای؟". تاتلیس نیز یک به یک شروع به برشمردن کرد و گفت: "خانم عدالت، خانم دریا، خانم پریهان، خانم عایشه گل. خانم گلچین را می شناسید، می دانید که …. او خیلی انسان خوبی است، انسانی خیلی خوبی است". ابراهیم تاتلیس صحبت خود در این مورد را اینگونه به پایان برد: "من در جایگاهی نیستم که بعد از این ساعت چیزی در این مورد به کسی بگویم". 

ابراهیم تاتلیس برای نخستین بار با عدالت دوراک ازدواج کرد که حاصل آن یک پسر به نام احمد تاتلی و دو دختر به نام‌های گولشن و گولدن هستند. ابراهیم در سال ۱۹۷۹ با پریجان ساواش ازدواج کرد، حاصل این زندگی ۴ ساله دختری با نام ملک زبیده می‌باشد.

ابراهیم تاتلیس (ابراهیم تاتلیسس) که سال هاست با گلچین کاراکایا زندگی می کند، در تازه ترین برنامهİbo Show صحبت هایی در مورد ازدواج کرد

به گزارش روزیاتو، تاتلیس در سال ۱۹۸۳ با دریا تونا ازدواج کرد که حاصل آن یک پسر به نام ابراهیم یا ایدو می‌باشد. ابراهیم در سال ۲۰۱۱ با عایشه‌گل ییلدیز ازدواج کرد که حاصل آن الیف آدا می‌باشد، این دو در سال ۲۰۱۳ از هم جدا شدند. ابراهیم تاتلیس خواننده ی مشهور و محبوب کشور ترکیه، به تازگی پس از گذشت ۹ سال از ترور نافرجامش، با برنامه ی تلویزیونی معروف خود "ایبو شو" به عرصه ی موسیقی بازگشته است. در اولین برنامه، تاتلیس که به دنبال حمله ی مسلحانه ای که حدود ۱۰ سال قبل در استانبول به او شد دچار مشکلات حرکتی شده، گفت: "ترانه می‌ خوانم اما تارهای صوتی‌ ام تنبل شده‌ اند و تحریرهایی که می‌ خواهم را نمی‌ توانم اجرا کنم". ابراهیم تاتلیسس که در ایران به "تاتلیس" مشهور است، متولد سال ۱۹۵۲ در ترکیه و مشهورترین خواننده ی این کشور است.

ابراهیم تاتلیس (ابراهیم تاتلیسس) که سال هاست با گلچین کاراکایا زندگی می کند، در تازه ترین برنامهİbo Show صحبت هایی در مورد ازدواج کرد

وی اصالتاً از کُردهای ترکیه است. او در شانلی‌ اورفه ی ترکیه، شهری با جمعیتی متشکل از کُردها و عرب‌ ها، از پدری کُرد و مادری عرب زاده شد و علاوه بر زبان ترکی، به زبان‌ های عربی و کُردی نیز تسلط کامل دارد. مردم ترکیه او را با نام ایبو، شوی معروفش هم خطاب می‌ کنند. او در حال حاضر در شهر ازمیر ترکیه زندگی می‌ کند و رستوران تاتلیسس را در این شهر تأسیس کرده است. ابراهیم تاتلیس در سال ۲۰۱۱ به عنوان بهترین خواننده ی قرن ترکیه انتخاب شد.

 

ابراهیم تاتلیس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین