کد خبر: 58378 A

بازگشت امریکن آیدل با کیتی پری/ حذف خواننده‌ای که متهم به نژادپرستی شد

بازگشت امریکن آیدل با کیتی پری/ حذف خواننده‌ای که متهم به نژادپرستی شد

شبکه ABC فصل پنجم امریکن آیدل را می‌سازد. خبر مهم درباره ساخت قسمت‌های جدید این مسابقه استعدادیابی، کناره‌گیری فینالیست فصل چهارم به دنبال درز ویدیوی نژادستیزانه تودر شبکه‌های اجتماعی است.

ایران آرت: شبکه ای‌بی‌سی اعلام کرد که فصل پنجم مسابقه خوانندگی "الگوی آمریکایی" (American Idol) را به تولید می‌رساند. مجموع فصل‌های این مسابقه به این ترتیب به ۲۰ فصل می‌رسد. اپیزود پایانی فصل چهارم یکشنبه دو هفته آینده روی ایر خواهد رفت.

این مسابقه یکی از اولین برنامه‌هایی بود که مخاطبین حاضر در استودیو را پس از پاندمی بازگرداند. در حال حاضر گزارشی از بازگشت "کیتی پری"، "لوک برایان"، "لاینل ریچی" و "رایان سیکرست" به عنوان داور و مجری فاش نشده است. سال گذشته این برنامه در ماه می تمدید شد و داوران در ماه آگست قراردادهای جدیدی منعقد کردند.

شبکه ای‌بی‌سی می‌گوید "الگوی آمریکایی" پس از ۳۵ روز در تمامی پلتفرم‌ها به صورت میانگین ۹.۴ میلیون بیننده دارد. این رکورد برنامه را در رده اول ساعت پخش خود و رده چهارم تمامی سریال‌های بدون فیلمنامه قرار می‌دهد.

به گزارش 30نما، "کیلب کندی" فینالیست این فصل "الگوی آمریکایی" به دنبال منتشر شدن پستی در شبکه‌های اجتماعی که او را در کنار فردی با کلاه مخصوص KKK نشان می‌داد، از این مسابقه کناره‌گیری کرد. "ورایتی" تأیید کرده است که کندی ۱۶ ساله از مسابقه جدا شده و در اپیزود یکشنبه آینده حذف خواهد شد.

در این ویدیو کندی جوان را در کنار فردی با کلاهی شبیه به اعضای گروه تروریستی KKK نشان می‌دهد. کندی در واکنش به انتشار این ویدیو می‌گوید: "سلام به همه، شاید کمی غافلگیرکننده باشد، اما من دیگر در "الگوی آمریکایی" حاضر نیستم. ویدیویی در اینترنت پخش شده که رفتاری را به گونه که نباید به وقوع می‌پیوست نشان می‌دهد. جوان‌تر بودم و به عواقب رفتارم فکر نمی‌کردم، اما این دلیل نمی‌شود. می‌خواهم از تمامی هواداران و همه کسانی که ناامید شدند عذرخواهی کنم. مدتی از شبکه‌های اجتماعی فاصله می‌گیرم تا خودم را اصلاح کنم، اما می‌دانم که گفتن این حرف، بسیاری را ناامید خواهد کرد و موجب خواهد شد که در نگاهشان بی‌اعتبار شوم. معذرت می‌خواهم! امیدوارم که یک روز دوباره اعتماد شما را جلب کنم! از حمایت شما سپاسگزارم."

E5T34QBBEZB2FNIPTRJ7NAN7XQ

کندی یک خواننده کانتری است که در این فصل از برنامه ترانه‌هایی از "ویلی نلسون" و "جیسون آلدین" را خوانده و به پنج فینالیست این دوره پیوسته بود.

 

کیتی پری لیونل ریچی لوک برایان امریکن آیدل
نظرات خوانندگان
  • نفحه حشمتی
    پاسخ

    سلام خسته نباشید می خواهستم برای خوانندگی شرکت کنم ممنون

  • نفحه حشمتی
    پاسخ

    سلام خسته نباشید می خواهستم برای شرکت کردن مسابقه شما می توانم شرکت کنم

  • نفحه حشمتی
    پاسخ

    ایدا خواننده ملیسا کارا خواننده ملودی خواننده جنا پریش خواننده نیکا فانیر من خواننده دریا لواو خواننده

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین