کد خبر: 60421 A

توصیه تیلور سوئیفت و سلنا گومز به ستاره نوظهور پاپ

توصیه تیلور سوئیفت و سلنا گومز به ستاره نوظهور پاپ

الیویا رودریگو، خواننده جوان پاپ توصیه‌هایی که "تیلور سوییفت" و "سلینا گومز" به او کرده‌اند را فاش کرد.

ایران آرت: تصویر "الیویا رودریگو" روی جلد شماره جدید "ورایتی" قرار گرفته است. این خواننده و بازیگر ۱۸ ساله در مصاحبه با این نشریه از آلبوم جدیدش "گواهینامه رانندگی" (Driver’s License) و توصیه "سلینا گومز" به او گفته است.

رودریگو می‌گوید: "هر کسی که بخواهد می‌تواند به این آلبوم گوش کند. اما وقتی بیرون بیاید واقعاً الهام‌بخش توانمندسازی [زنان] است وبرای من واقعاً فوق‌العاده است که می‌بینم مردم آسیب‌پذیر با آن ارتباط برقرار می‌کنند."

در بخشی از این مصاحبه، رودریگو توصیه‌هایی که "تیلور سوییفت" و "سلینا گومز" به او کرده‌اند را فاش می‌کند: "اینکه پس از ورود به صنعت موسیقی با استقبال مواجه شوی و از حمایت دیگر زنان برخوردار باشی خوشایند است. [تیلور سوییفت] مدتی قبل برای من نامه‌ای نوشت، و گفت که چگونه در این دنیا باید پیش رفت، و چگونه رفتار شما با دیگران به خود شما بازخواهد گشت."

رودریگو اضافه می‌کند: "سلینا را ملاقات کردم، و او بسیار مهربان بود. برای من از در اولویت قرار دادن سلامت روان گفت، چیزی که به فکر می‌کنم در این صنعت بسیار مهم است."

به گزارش 30نما، گومز اخیراً اعلام کرده که قصد دارد موسیقی را مدتی رها کند و بیشتر بر روی بازیگری متمرکز باشد. او به زودی در سریال "تنها قتل‌های ساختمان" هولو مقابل "استیو مارتین" و "مارتین شورت" دیده خواهد شد.

گومز مارس گذشته به مجله "ووگ" گفت: "ساخت موسیقی دشوار است وقتی مردم شما را لزوماً جدی نمی‌گیرند. گاهی پیش آمده که فکر کنم: "چه فایده‌ای دارد؟ چرا به این کار ادامه می‌دهم؟"" گومز اضافه می‌کند که از واکنش "بعضی مردم" به ترکی که در سال ۲۰۱۹ منتشر کرد ناامید شده است. او این ترک را بهترین ترانه‌ای می‌داند که تاکنون عرضه کرده.

 

سلنا گومز تیلور سوئیفت اولیویا رودریگو الیویا رودریگو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین