کد خبر: 60758 A

واکنش‌ها به درگذشت اسطوره گروه رولینگ استونز

واکنش‌ها به درگذشت اسطوره گروه رولینگ استونز

درگذشت چارلی واتس بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت و هنرمندان مشهوری مانند پال مک‌کارتنی، التون جان، و پتی اسمیت از او قدردانی کردند.

ایران آرت: اعضای «رولینگ استونز» یاد چارلی واتس، نوازنده سازهای کوبه‌ای (درامر) این گروه موسیقی راک را که سه شنبه در هشتاد سالگی درگذشت، گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، میک جگر، خواننده و لیدر گروه، عکس خندانی از چارلی واتس را در حساب کاربری خود در اینستاگرم به اشتراک گذاشت.

کیت ریچاردز، نوازنده گیتار گروه، تصویری از یک درام را با پیام «تعطیل» در اینستاگرم منتشر کرد.

مدیر روابط عمومی چارلی واتس سه شنبه اعلام کرد که این نوازنده موسیقی در حالی که دوستان و اعضای خانواده همراهش بودند، با آرامش در بیمارستانی در لندن درگذشت.

رونی وود، عضو دیگر رولینگ استونز، نیز در پیامی نوشت: «دوستت دارم دوست همراه من، دلم برایت بسیار تنگ خواهد شد، بهترین هستی.»

تارنمای رولینگ استونز نیز تصویر چارلی واتس با پس زمینه‌ای به رنگ سیاه را در صفحه اصلی خود به اشتراک گذاشت.

چارلی واتس در سال ۱۹۶۳ به رولینگ استونز پیوست و پس از میک جگر، قدیمی‌ترین عضو این گروه موسیقی راک بود.

او در تولید ۳۰ آلبوم استودیویی گروه مشارکت داشت و در تمامی این سال‌ها تا حد زیادی خود را از مصرف مواد مخدر، اختلاف نظرهای هنری و خلاقانه اعضای گروه، و خودبزرگ‌بینی‌های معمول در میان هنرمندان موسیقی راک اند رول دور نگاه داشت.

چارلی واتس پیشتر اعلام کرده بود که به دلیل مشکلات شخصی، در مجموعه کنسرت‌های رولینگ استونز در سال ۲۰۲۱ شرکت نخواهد کرد. 

درگذشت چارلی واتس بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت و هنرمندان مشهوری مانند پال مک‌کارتنی، التون جان، و پتی اسمیت از او قدردانی کردند.

بسیاری از نوازنده‌های مطرح درام نیز با انتشار تصاویر مختلفی از این هنرمند فقید، از سال‌ها حضور درخشان او در صحنه موسیقی تجلیل کردند.

چارلی واتس در لندن متولد شد و نوازندگی سازهای کوبه‌ای را از نوجوانی در کلوب‌های این شهر آغاز کرد. هر چند‌ که او بیشتر با موسیقی راک شناخته می‌شود ولی تجربیات ارزنده‌ای نیز در سبک جاز داشت، و با گروه موسیقی اختصاصی خود برنا‌مه‌های زیادی در سراسر جهان اجرا کرد.

چارلی واتس از سوی بسیاری از منتقدان و نشریات هنری به عنوان یکی از برترین نوازندگان سازهای کوبه‌ای تاریخ موسیقی برگزیده شده است.

 

رولینگ استونز چارلی واتس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین