کد خبر: 63286 A

سیروان خسروی ترسناک زیبا، امیر مقاره ناامید کننده، رضا یزدانی و فرزاد فرزین کجای کارند؟

سیروان خسروی ترسناک زیبا، امیر مقاره ناامید کننده، رضا یزدانی و فرزاد فرزین کجای کارند؟

سوپراستارهای پاپ این روزها چه ها که نمی کنند!

ایران آرت: خراسان نوشت: نخستین تجربه بازیگری سیروان خسروی، با نقش‌آفرینی‌های رضا یزدانی، فرزاد فرزین و امیر مقاره در سریال‌های شبکه نمایش خانگی، قابل قیاس نیست.

تعطیلی کنسرت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت‌ها باعث شد بسیاری از خوانندگان پاپ به پیشنهادهای بازیگری خود پاسخ مثبت بدهند و در عرصه بازیگری فعالیت کنند. هم اینک از میان سریال‌های نمایش خانگی، سه سریال «حرفه‌ای»، «میدان سرخ» و «جزیره» با بازی خوانندگان در حال انتشار هستند و مدتی پیش نیز «ملکه گدایان» با بازی فرزاد فرزین منتشر شد. با توجه به عملکرد و کیفیت بازی خوانندگان، سیروان خسروی موفق شده از دیگران سبقت بگیرد و در «حرفه‌ای» خودش را نشان بدهد.

تجربه موفق سیروان خسروی

سیروان خسروی برای اولین‌بار در سریال «حرفه‌ای»، بازیگری را به صورت جدی تجربه کرده است. او یکی از نقش‌های اصلی این مجموعه را برعهده دارد و در نقش کاراکتر منفی و شرور سریال به نام «سیامک» ظاهر شده. این شخصیت برای رسیدن به اهداف خود، در کمال آرامش با بی‌رحمی فراوان آدم‌ها را از سر راهش برمی‌دارد و نوعی جنون و دیوانگی در رفتارهایش دیده می‌شود. هوش بالای این شخصیت و نقشه‌های حساب‌شده‌اش نیز او را جذاب و ترسناک کرده است. سیروان خسروی توانسته از پس ایفای این نقش برآید و ویژگی‌های شخصیت خود مانند خونسردی، غیرقابل نفوذ بودن، مرموز بودن و اعتماد به نفس کاراکترش را به نمایش بگذارد. او در برخورد اول با شخصیت «مهتاب» که قصد فریب او را دارد، متناسب با موقعیت شخصیت، لحن و چهره سنگی خود را تغییر می‌دهد.

شاید اگر سیروان خسروی یک بازیگر حرفه‌ای بود، برای ایفای این نقش توقع بیشتری از او داشتیم اما به عنوان خواننده‌ای که تجربه‌ای جدی در زمینه بازیگری نداشته، در مقایسه با همکارانش در دیگر سریال‌ها، عملکرد خوب و رضایت‌بخشی داشته است. برخلاف او، برادرش زانیار خسروی در نقش «سهیل» شخصیت عاشق‌پیشه سریال که از یک لاتِ عصبی به جوانی آرام و عاشق تبدیل شده، نتوانسته در سریال بازی خوبی داشته باشد. ابراز احساسات او به «تلما»، واکنش‌های عصبی و برون گرایانه‌اش، تصنعی به نظر می‌رسد و برای مخاطب قابل باور نیست.

شکست امیر مقاره

امیر مقاره خواننده گروه ماکان‌بند، در اولین تجربه بازیگری خود در سریال «جزیره» حضور ناامیدکننده‌ای داشته و نقش شخصیت اصلی سریال یعنی «ارشد شاهنگ» را بازی کرده است. مقاره نتوانسته با استفاده خوب و درست از حالت چهره و چشمان خود، حس کاراکترش را به مخاطب انتقال دهد. این بی‌حسی نه تنها در چهره و حرکات او بلکه در لحنش نیز دیده می‌شود. لحن و بیان او در موقعیت‌های مختلف سریال تقریبا یکسان است و تغییر موثری ندارد.

تجربه نه چندان موفق رضا یزدانی

رضا یزدانی سابقه زیادی در زمینه بازیگری دارد و در فیلم و سریال‌های مختلفی بازی کرده است. این خواننده در جدیدترین تجربه خود در عرصه بازیگری، در سریال «میدان سرخ» ساخته ابراهیم ابراهیمیان حضور داشته است. یزدانی در این سریال نقش شخصیتی تبهکار به نام «گروچف» را بازی کرده. صدای خاص یزدانی، فیزیک و قد و قامت او به نقشش کمک کرده‌است اما احتمالا ضعف‌های فیلم نامه سریال و شخصیت‌پردازی آن روی عملکرد این خواننده تاثیر منفی گذاشته است. رضا یزدانی در «میدان سرخ» بازی ضعیفی ندارد اما نکته ویژه‌ای هم در کیفیت کارش دیده نمی‌شود.

ناکامی فرزاد فرزین

آخرین تجربه بازیگری فرزاد فرزین مربوط به سریال «ملکه گدایان» ساخته حسین سهیلی‌زاده است. او در این سریال نقش کاراکتری به نام «پارسا» را ایفا کرد که تولیدکننده مواد مخدر بود. این نقش در کارنامه بازیگری فرزاد فرزین کاراکتر متفاوتی بود اما فرزین با بازی خود در این نقش نتوانست توانایی‌اش را در بازیگری اثبات کند. بازی او در سریال به اندازه کافی باورپذیر نبود بنابراین مخاطب با کاراکتر او ارتباط چندانی برقرار نمی‌کرد. این نقش در کارنامه او تبدیل به اتفاق ویژه‌ای نشد.

 

سیروان خسروی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین