کد خبر: 6382 A

محمدرضا شجریان و گلپا در ارسباران می‌خوانند

محمدرضا شجریان و گلپا در ارسباران می‌خوانند

برنامه موسیقی عرفانی هزارصدا برگزار می‌شود.

ایران‌آرت: برنامه موسیقی عرفانی هزارصدا با حضور حمیدرضا نوربخش، میلاد کیایی و علیرضا پور امید و با اجرای آثاری از سیدجواد ذبیحی، اکبر گلپایگانی (گلپا) و محمدرضا شجریان برگزار می‌شود. قسمت جدید از سلسله برنامه‌های هزار صدا به موسیقی عرفانی اختصاص دارد که از ساعت ۲۱ پنج شنبه ۱۸ خرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

 در این برنامه میلاد کیایی و حمیدرضا نوربخش به تحلیل موسیقایی و آوازی اجرا‌های موسیقی عرفانی و مذهبی خواهند پرداخت؛ این در حالی است که علیرضا پورامید نیز به بررسی بخش‌های کلامی این آثار خواهد پرداخت.

در بخش دیگری از این برنامه برخی گروه‌ها و خوانندگان برگزیده برنامه‌های پیشین هزارصدا، به اجرای "ملکا ذکر تو گویم" اثر فرامرز پایور و محمدرضا شجریان، "همه در‌ها اگر بسته/ در قصر خدا بازه" از اکبرگلپایگانی و همچنین آثاری از سیدجواد ذبیحی خواهند پرداخت.

قرار است گروه‌های «بیداد» به سرپرستی و خوانندگی علیا کاظمیان، «نوای خیال» به سرپرستی جهانبخش احمدپور و خوانندگی حسین پیرحیاتی، «ملک» به خوانندگی محمدافروز، علیرضا جعفرزاده، جابر برزگر و علی بنیادی در این برنامه به اجرا بپردازند. همچنین محمدهاشم احمدوند نیز در پایان برنامه و به عنوان حسن ختام آوازخوانی خواهد کرد.

 

محمد رضا شجریان گلپا اکبر گلپايگاني حمید رضا نوربخش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین