کد خبر: 63986 A

شش آهنگ جالب 25 فوریه 2022 / از کانیه وست تا آوریل لوین، تایگا، دوژا کت و کایگو

شش آهنگ جالب 25 فوریه 2022 / از کانیه وست تا آوریل لوین، تایگا، دوژا کت و کایگو

آلبوم ها و تک آهنگ های جالبی در تاریخ 25فوریه2022منتشر شد!

ایران آرت: هستی امیری : به نظر می‌رسد تقویم موسیقی تقویم متفاوتی است که شرکت های موسیقی و هنرمندان در برخی مواقع برنامه ریزی های مشابهی دارند. مانند زمان هایی که خیلی از هنرمندان در یک روز کار خود را منتشر می‌کنند.

در تاریخ 25 فوریه برخی موسیقی هایی که به اشتراک گذاشته شده اند به شرح زیر است:

آلبوم جدید کانیه وست به نام Donda2  که قسمت دومی از آلبوم قبلی وی یعنی “Donda” است. این آلبوم شامل همکاری هایی با اکس تنتاسیون(رپر فوت شده)، فیوچر(Future)، جک هارلو(Jack Harlow) و تراویس اسکات(Travis Scott) می‌شود. از اونجایی که کانیه وست هنرمند همیشه پر حاشیه ای است، موسیقی وی هم موضوع داغی برای صحبت های مردم است.

آلبوم دوم متعلق به آوریل لوین(Avril Lavigne)  به نام “Love Sux”است. این خواننده کانادایی شهرت خود را با استایل راک خود در دهه 2000 کسب کرد.

سومین آهنگ، همکاری جالب تایگا(Tyga) و دوژا کت(Doja Cat) به نام "Freaky Deaky" است. 

آهنگی با سبک پاپ، دنس-الکترونیک، توسط دی جی مشهور یعنی کایگو(Kygo)  با همکاری گروهی آمریکایی به نام DNCE که با یکی از اعضای گروه "برادران جوناس"(Jonas Brothers)، جو جوناس(Joe Jonas) تشکیل شده بود این آهنگ" Dancing Feet"نام دارد .

تک آهنگ جدید گروه قدیمی که از سال 2010 تا 2014 فعالیت داشتند و تازه در سال 2021 به  همدیگر برگشتند یعنی Big Time Rush به نام Not Giving You Up که قاعدتا برای طرفدار هایشان اخبار عالی ای است که می‌توانند دوباره گروه مورد علاقه ایشان را در کنار یکدیگر ببیند.

آخرین آهنگی که در این لیست معرفی می‌شود ازهنرمند 24 ساله سوئدی Isak Danielson به نام "King Of A tragedy" است. وی بیشتر با آهنگ Alwaysبه شهرت خود رسید.

کانیه وست آوریل لوین آوریل لاوین دوژا کت کایگو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین