کد خبر: 63994 A

مدونا علیه پوتین؛ آقای رئیس جمهور به دنبال ملکه پاپ

مدونا علیه پوتین؛ آقای رئیس جمهور به دنبال ملکه پاپ

ملکه موسیقی پاپ حمایت از اوکراین حمله روسیه را "بیهوده و حریصانه" نامید و گفت: "پوتین تمامی حقوق بشر موجود را زیر پا گذاشته است.

ایران آرت: مدونا "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه را با هیتلر مقایسه کرد و باعث شد که "ولودیمیر زلنسکی" رئیس جمهور اوکراین او را در اینستاگرام دنبال کند.

این خواننده و بازیگر ۶۳ ساله در حمایت از اوکراین حمله روسیه را "بیهوده و حریصانه" نامید و گفت: "پوتین تمامی حقوق بشر موجود را زیر پا گذاشته است. ما از رئیس جمهور زلنسکی حمایت می‌کنیم! برای شما و کشورتان دعا می‌کنیم!"

مدونا ضمن انتشار این متن ویدیویی به اشتراک گذاشته که حاوی تصاویری از اوکراین، پوتین و ترانه "متأسفم" (Sorry) است و رئیس جمهور روسیه را با هیتلر مقایسه می‌کند. با این حال، بعضی از منتقدین خواننده برنده گرمی این ویدیوی او را "خودستایانه" و "فاقد حساسیت" دانستند. یکی از کاربران می‌نویسد: "مردم دارند می‌میرند و تو چگونه موضوع را به خودت مرتبط می‌کنی؟"

وزیر بهداشت اوکراین می‌گوید تاکنون بیش از ۲۰۰ اوکراینی از جمله سه کودک در حملات روسیه جان خود را از دست داده‌اند و بیش از ۱۲۰۰ تن مجروح شده‌اند.

به نوشته ۳۰نما، "اشتون کوچر" بازیگر و کمدین آمریکایی که چند سالی است با "میلا کونیس" اوکراینی تبار ازدواج کرده، مانند بسیاری از سلبریتی‌های هالیوود از اوکراین حمایت کرد. بازیگر ۴۴ ساله "آن سریال دهه هفتادی" (That '70s Show) در صفحه توییترش نوشت: "از اوکراین حمایت می‌کنم" و تصویری از پرچم این کشور را منتشر کرد.

کونیس ۳۸ ساله تا سن ۷ سالگی ساکن اوکراین بوده و سپس به همراه خانواده‌اش به ایالات متحده مهاجرت کرده است. او در سال ۲۰۰۸ به "لس آنجلس‌تایمز" گفته بود که والدینش "درست در زمان سقوط [شوروی]" به ایالات متحده مهاجرت کرده‌اند: "کشوری بسیاری کمونیستی بود، و والدین من می‌خواستند من و برادرم آینده‌ای داشته باشیم، بنابراین از همه‌چیز دست کشیدند. با ۲۵۰ دلار خارج شدند." او اضافه می‌کند: "هر روز گریه می‌کردم. حرف مردم را نمی‌فهمیدم. زبانشان را نمی‌فهمیدم."

"رایان رینولدز" و "بلیک لایولی" این هفته اعلام کردند که ۱ میلیون دلار به پناه‌جویان اوکراینی اهدا می‌کنند. این زوج هالیوودی از هوادارانشان خواسته‌اند تا به مؤسسه خیریه UNHCR کمک کنند.

 

مدونا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین