ایران آرت: گروه موسیقی معروف و انگلیسی "پینک فلوید" پس از حدود ۳۰ سال، نخستین آهنگ خود را در حمایت از مردم اوکراین منتشر کرد.

این گروه موسیقی ویدئویی جدید از قطعه جدید خود با عنوان "هِی هِی بلند شو" (Hey Hey Rise Up) را در صفحه رسمی خود در یوتوب منتشر کردند که با حضور "دیوید گیلمور" سرشناس به عنوان گیتاریست و خواننده، "نیک میسون" به عنوان دارمر و "آندری خلیونوک" از گروه موسیقی معروف و اوکراینی "بوم باکس" همراه شده است. 

"راجر واترز" خواننده، ترانه سرا و گیتاریست انگلیسی که در سال ۱۹۸۵ گروه موسیقی "پیک فلوید" را ترک کرد، در دیدار مجدد این گروه موسیقی پس از چند دهه حضور ندارد. 

به گزارش ایسنا، این قطعه موسیقی برای دانلود در فضای مجازی قرار داده شده و قرار است تمامی عواید حاصل از آن در حمایت از مردم اوکراین و صندوق بشردوستانه اوکراین اختصاص یابد. 

"هیِ هِی بلند شو" که به سرعت در شبکه اجتماعی دست به دست و منتشر می‌شود با این پیام آغاز می‌شود که "آندری خلیونوک" تور موسیقی خود را در آمریکا پایان می‌دهد تا برای دفاع از کشورش در جنگ با روسیه به اوکراین بازگردد. 

 

کد خبر: 64402 |

ببینید: ویدئوی پینک فلوید در حمایت از اوکراین/ بازگشت ستاره‌های راک پس از ۳۰ سال

دیوید گیلمور سرشناس به عنوان گیتاریست و خواننده، "نیک میسون" به عنوان دارمر و "آندری خلیونوک" از گروه موسیقی معروف و اوکراینی "بوم باکس" در این قطعه همکاری کرده‌اند.

ارسال نظر