کد خبر: 64436 A

مازیار فلاحی از اکراین هم مهاجرت کرد

مازیار فلاحی از اکراین هم مهاجرت کرد

خواننده پاپ اعلام کرد از اوکراین خارج شده و به کشور آلمان مهاجرت کرده است. او همچنین از سختی‌هایی گفت که هنگام خروج از اوکراین متحمل شده بود.

ایران آرت: مازیار فلاحی، خواننده مشهور و پرطرفدار ایرانی که چند سالی بود به همراه خانواده خود در کشور اوکراین زندگی می کرد، از مهاجرت خود به آلمان پس از آغاز جنگ در اوکراین خبر داده است.

فلاحی در گفتگویی زنده با شبکه‌ای فارسی زبان برون‌مرزی اعلام کرد از اوکراین خارج شده و به کشور آلمان مهاجرت کرده است. او همچنین از سختی‌هایی گفت که هنگام خروج از اوکراین متحمل شده بود.

او گفت پس از عبور از مرز، سه شبانه روز در صفی طولانی از خودروها، بدون آب و غذا و بنزین در راه بود اما با وجود این شرایط سخت در آنجا شاهد مهربانی و همدلی بسیار مردم بود که همگی تلاش می کردند به یکدیگر کمک کنند. او همچنین از کسانی که جویای حال او و خانواده اش بودند تشکر کرد.

پس از آغاز جنگ اوکراین نگرانی‌هایی در خصوص وضعیت مازیار فلاحی و خانواده‌ اش به وجود آمد. در حالی که تنها چند روز از شروع جنگ گذشته بود، فلاحی با انتشار یک استوری اینستاگرامی مخاطبانش را از حال خود و خانواده اش با خبر ساخت. او نوشت: «دوستان عزیزم، مهربانان، ما در اوکراین حالمون خوبه. بسیار بسیار ممنونم از اینکه اینقدر به من محبت دارید. به امید دیدار روی ماهتون.»

 

Untitl4645875876ed_-768x482

اکراین مازیار فلاحی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین