کد خبر: 64469 A

نگاهی صمیمانه به زندگی هنری و شخصی جنیفر لوپز

نگاهی صمیمانه به زندگی هنری و شخصی جنیفر لوپز

مستند «وقت نیمه» لوپز در ماه ژوئن برای اولین بار در جشنواره ترایبکا اکران خواهد شد. این مستند نگاهی صمیمانه به زندگی هنری و شخصی ستاره موسیقی و سینما خواهد انداخت.

ایران آرت: جشنواره فیلم ترایبکا ۲۰۲۲ با فیلم مستند «وقت نیمه» (Halftime) «جنیفر لوپز» افتتاح خواهد شد. این فیلم به کارگردانی «آماندا میکلی» نامزد اسکار ۸ ژوئن به ترایبکا می‌رود و ۱۴ ژوئن از نتفلیکس پخش خواهد شد.

«وقت نیمه» ظهور لوپز از برانکس تا بازی در فیلم «با من ازدواج کن» (Marry Me) را پی می‌گیرد و نیمه دوم دوران حرفه‌ای او را روایت می‌کند. این فیلم در «یونایتد پالاس» واشینگتن به نمایش درمی‌آید، جایی که تنها چند ایستگاه مترو با محل تولد لوپز در برانکس فاصله دارد. این مستند بنابر اعلام ترایبکا، «نگاهی صمیمانه» می‌اندازد به اجراهای زنده لوپز در سراسر دنیا از جمله اجرای میان دو نیمه مسابه سوپر بول و مراسم تحلیف ریاست جمهوری.

به گزارش ۳۰نما، جشنواره ترایبکا ۲۰۲۲ طی ۱۲ روز برگزار خواهد شد و از کنسرت‌ها و اجراهای زنده و نمایش فیلم تشکیل شده است. این دوره از جشنواره از ۸ تا ۲۰ ژوئن برگزار خواهد شد.

لوپز و نامزد تازه‌اش «بن افلک» به دنبال خریداری یک ملک ۱۶۵ میلیون دلاری‌اند. آن‌ها چند ماه قبل یک عمارت ۵۵ میلیون دلاری خریداری کرده بودند

 

jennifer-lopez-halftime-691x1024

جنیفر لوپز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین