کد خبر: 64547 A

ویدئو: تخریب مقبره حبیب محبیان/ همسر حبیب: اگر مردم نیاسته ناراحتند حبیب را به زادگاهش ببریم!

ویدئو: تخریب مقبره حبیب محبیان/  همسر حبیب: اگر مردم نیاسته ناراحتند حبیب را به زادگاهش ببریم!

همسر حبیب می‌گوید حبیب متولد شمیران است و آن‌ها تمایل داشته‌اند او را در شمیران به خاک بسپارند اما این اجازه به آن‌ها داده نشده است.

 

ایران آرت: صفحه رسمی حبیب محبیان با انتشار ویدئویی اعلام کرد که چراغ‌های مقبره این خواننده در روستای نیاسته شهر رامسر مورد آسیب قرار گرفته است.

در ویدئویی که منتشر شده، همسر حبیب محبیان می‌گوید که این برای دومین بار است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد و هر بار او از مسئولان توضیح خواسته است بهانه‌های عجیب و غریب آورده‌اند.

او می‌گوید حبیب متولد شمیران است و آن‌ها تمایل داشته‌اند او را در شمیران به خاک بسپارند اما این اجازه به آن‌ها داده نشده است.

 

حبیب محبیان
نظرات خوانندگان
  • حیدرمحمدزاده
    پاسخ

    حبیب جونم🖤🏴همیشه قلب منه ولی متاسفانه قبر تخریب کرده واقعاکه واقعا متاسفم هرکسی تخریب کرده واقعا حرمزاده😡

  • ناشناس
    پاسخ

    حبیب برای این دنیا پراز نیرنگ حیف بود چون مردم اون روستا باید از خداشون باشه ایچنین مرد پاکی در اونجا دفن شده وباعث افتخارشون شده روحش شاد ودر بهشت برین حایش باد وخدا از افراد عقده ای نجاتم بده وهر که این کار را کرده بی شخصیت بوده حتمی خودش را معالجه کنه خدا به خانوادهش صبر عنایت کند روحش شاد

  • ناشناس
    پاسخ

    <b>حبیب خواننده موزددعلاقه مردم بود و هنوز هم هست . حبیب بر خلاف خیلیها نه شعرهایش مستهجن بود و نه رفتارش .خداوند رحمتش کند من با انکه محجبه هستم اما به او احترام میگذارم و اهنگهایش را دوست دارم .از رامسریها بعید است. حبیب مسلمان است حرمت میت در اسلام هم واجب است . شرم کنید</b>

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین