کد خبر: 64883 A

ادل، اندرو گارفیلد ،

۱۰۰ چهره تأثیرگذار سال ۲۰۲۲ معرفی شدند/ رکورد ادل خواننده مشهور بریتانیایی

۱۰۰ چهره تأثیرگذار سال ۲۰۲۲ معرفی شدند/ رکورد ادل خواننده مشهور بریتانیایی

ادل، خواننده مشهور بریتانیایی برای سومین بار به فهرست تاثیرگذارترین چهره‌های مجله تایم راه پیدا کرده است.

ایران آرت: مجله تایم فهرست ۱۰۰ فرد تأثیرگذار سال ۲۰۲۲ را منتشر کرد. در این فهرست که از پیشتازان هنر، نوآوری، سیاست و ورزش تشکیل شده، سلبریتی‌هایی چون «اندرو گارفیلد» بازیگر «مرد-عنکبوتی»، «پیت دیویدسون» بازیگر «اس‌ان‌ال»، «زندیا» بازیگر «تلماسه» و «ادل» خواننده بریتانیایی به چشم می‌خورند.

ادل برای سومین بار به فهرست «تایم» راه پیدا کرده در حالی که «جو بایدن» رئیس جمهور فعلی ایالات متحده برای پنجمین بار یکی از افراد تأثیرگذار دنیا معرفی شده است.

«زندیا» اخیراً در «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) و قسمت اول «تلماسه» (Dune 2021) دیده شده و فصل سوم «سرخوشی» (Euphoria) را در اچ‌بی‌او داشته است.

به گزارش ۳۰نما، دنی ویلنوو کارگردان «تلماسه» به مناسبت انتخاب «زندیا» برای «تایم» می‌نویسد: «او یک نیروی خلاق خودمختار است. نماد فرهنگی ساختن. فردی که از الهام، یکدلی و احترام به هنرش نیرو می‌گیرد و اصالت را ابرنیروی جدید خود می‌کند. بی‌باک می‌نماید، ریشه‌دار است، و لذت می‌برم از اینکه هنوز مثل یک کودک می‌خندد. زندیا آینده است. و چیزی تسلی‌بخش‌تر از این وجود ندارد. این تنها یک شروع است.»

«ساندرا او»، «کیانو ریوز»، «سیمو لیو»، «رایان سیکرست»، «جو روگان»، «کریس جنر»، «زویی کراویتس»، «اوپرا وینفری»، «ریس ویترسپون»، «لبران جیمز»، «کویینتا برانسون»، «ال کینگ»، «میراندا لمبرت» و «پیت دیویدسون» دیگر افراد حاضر در این فهرستند.

 

ادل اندرو گارفیلد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین