کد خبر: 65674 A

تیلور سوئیفت، تیلور سویفت، خواننده، بازیگر، گرگ و میش

نقش مهمی که تیلور سوئیفت به خاطر شهرتش از دست داد

نقش مهمی که تیلور سوئیفت به خاطر شهرتش از دست داد

تیلور سوئیفت خواسته است که نقش کوتاهی در فیلم «گرگ و میش» بازی کند اما کارگردان فیلم مخالفت کرده است.

ایران آرت: تیلور سوییفت» در سال ۲۰۰۹ تا مرز بازی در فیلم «گرگ‌ومیش: ماه نو» (Twilight: New Moon) پیش رفته است. این خواننده از «کریس ویتس» خواسته است که نقش کوتاهی در فیلم بازی کند اما کارگردان فیلم مخالفت کرده و گفته است که شهرت خواننده حواس مخاطبین را پرت می‌کند.

ویتس در مصاحبه با پادکست «توایلایت افکت» می‌گوید: «باورنکردنی‌ترین اتفاق این بود که شنیدم «تیلور سوییفت» یکی از هواداران پروپا‌قرص «گرگ‌ومیش» است و من او در واقع در آن زمان ایجنت مشترکی داشتیم که گفت: «تیلور سوییفت مایل است در فیلم باشد – نه به خاطر شما بلکه به خاطر اینکه یکی از طرفداران «گرگ‌ومیش» است. حاضر است نقش یک نفر در کافه‌تریا یا رستوران یا چنین چیزی را بازی کند، اما می‌خواهد در فیلم باشد.»»

به گزارش ۳۰نما، سوییفت در آن زمان با «تیلور لانتر» بازیگر فیلم قرار می‌گذاشت. آن‌ها در حین فیلمبرداری «روز ولنتاین» (Valentine’s Day) با یکدیگر آشنا شدند و دسامبر سال ۲۰۰۹ به رابطه خود پایان دادند.

ویتس ادامه می‌دهد:‌ «سخت‌ترین مسئله برای من این بود که وقتی «تیلور سوییفت» برای حدود پنج دقیقه وارد صحنه می‌شد، هیچ‌کس نمی‌توانست هیچ چیزی را درک کند. خودم هم وسوسه شدم چون فکر می‌کردم: «می‌توانم با تیلور سوییفت وقت بگذرانم. می‌توانیم دوست شویم.» احتمالاً فکر می‌کرد: «این آشغال دیگر کیست؟» اما گاهی باید تصمیماتی بگیرید که به صلاح فیلم است.»

سوییفت برنده گرمی به زودی در فیلم «آمستردام» (Amsterdam) «دیوید او. راسل» مقابل «کریستین بیل»، «مارگو رابی» و «جان دیوید واشینگتن» دیده خواهد شد

 

تیلور سوئیفت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین