کد خبر: 65697 A

همایون شجریان، رضا بهرام،علیرضا عصار و احسان خواجه امیری

کانادا و استرالیا میزبان کنسرت های همایون شجریان، رضا بهرام،علیرضا عصار و احسان خواجه امیری

کانادا و استرالیا میزبان کنسرت های همایون شجریان، رضا بهرام،علیرضا عصار و احسان خواجه امیری

چهار خواننده سرشناس کشورمان تور کنسرت های خارجی را آغاز می کنند.

ایران آرت: بازار داغ کنسرت‌ها در خارج از ایران در فصلی که موسیقی در ماه محرم و صفر در داخل تعطیل و یا کم رنگ است خبر تازه این روزها ست.
علیرضا عصار خواننده سرشناس موسیقی پاپ از برگزاری کنسرت در کانادا خبر داده است. او 15 و16 اکتبر در تورنتو و ونکوور کانادا به روی صحنه می‌رود. گفتنی است در این اجرا گروه بیگ بند به لیدری پویا نیک‌پور، علیرضا عصار را همراهی خواهند کرد.

رضا بهرام هم اعلام کرده  قرار است در ماه اکتبر تور کنسرت‌هایش را در شهرهای مختلف استرالیا از جمله سیدنی، ملبورن، بریزبن، آدلاید و پرت برگزار کند.

همایون شجریان پس از رکورد جدیدی که در فروش بلیت کنسرت خود بر جای گذاشت، اکنون تور کنسرت جهانی 2022 خود را از شهرهای تورنتو و ونکوور کانادا آغاز نموده و پس از اجرای کنسرت در سیدنی و ملبورن به اروپا سفر خواهد کرد. کنسرت بزرگ همایون شجریان به همراه ارکستر سیاوش، به رهبری آرش گوران، در روزهای ۲۳ سپتامبر(اول مهر) در ملبورن و ۲۴ سپتامبر در سیدنی برگزار خواهد شد.

احسان خواجه‌امیری هم از برگزاری کنسرت تازه‌اش در ونکوور و تورنتو کانادا در ماه دسامبر خبر داده و نوشته: «به امید خدا روی ماهتون رو در کانادا خواهیم دید. در این کنسرت قرار هست زیاد بترکونیم.»

 

همایون شجریان احسان خواجه امیری علیرضا عصار رضا بهرام
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین