کد خبر: 65806 A

مایکل جکسون

مایکل جکسون به پزشکش نگفت مواد مصرف می‌کند/ اوردوز یا قصور پزشکی؟ افشاگری‌های تازه درباره مرگ سلطان پاپ

مایکل جکسون به پزشکش نگفت مواد مصرف می‌کند/ اوردوز یا قصور پزشکی؟ افشاگری‌های تازه درباره مرگ سلطان پاپ

یک کارآگاه لس آنجلسی در مستندی جدید فاش کرد که مرگ مایکل جکسون به دلیل اوردوز «حتمی» بوده است. علاوه بر این، افراد متعددی برای ایست قلبی او که ناشی از سوء مواد مخدر بود مقصر هستند نه فقط پزشکش.

ایران آرت: مایکل جکسون، پادشاه محبوب پاپ، در ژوئن ۲۰۰۹ در خانه اش در لس آنجلس درگذشت. پزشک شخصی او در آن زمان، دکتر کنراد موری، به دلیل قتل غیرعمد مایکل به زندان افتاد.

اما حالا نزدیکان به این پرونده می گویند افراد دیگری هستند که باید به دلیل اجازه دادن به جکسون به این سطح از اعتیاد به مواد مخدر در زمان مرگش مجرم شناخته شوند.

به گزارش روزیاتو، دکتر محکوم در یک مصاحبه جدید اشک‌آور فاش کرد که تجربه‌اش در زندان پس از غم و اندوه و درد پس از مرگ مایکل و محاکمه‌اش، «تکان دهنده» بود.

دکتر موری در حالی که احساسات خود را حفظ کرد، به مستند “من همیشه مایکل را دوست خواهم داشت” (I will always love Michael) گفت، او معتقد است “درست نبود” که تمام مسئولیت مرگ این هنرمند اسطوره به گردن بگیرد.

این جراح قلب ۶۹ ساله، که در سال ۲۰۱۳ از زندان آزاد شد و نیمی از محکومیت چهار ساله خود را به دلیل قتل غیرعمد گذراند، از سال ۲۰۰۶ برای جکسون شروع به کار کرد.

 

download-9-19

رفتن به یک خواب ابدی

او در شب مرگ جکسون در خانه اجاره‌ای‌اش در هولمی هیلز، لس‌آنجلس، داروهای مختلفی را برای کمک به خوابیدن به جکسون تزریق کرده بود.

اما اکنون، اورلاندو مارتینز، کارآگاه اداره پلیس لس آنجلس، اعتراف کرد که «شگفت‌انگیز» است که مایکل جکسون زودتر از دنیا نرفته است. زیرا او داروهای بی‌هوشی مانند پروپوفول اضافه می‌کرد.

او به تحقیقات TMZ گفت: «من واقعاً معتقدم که این مرگ اجتناب ناپذیر بود. مایکل به چیزی که می‌خواست می‌رسید. و اگر نه می گفتی، کسی را پیدا می کرد که این کار را برای او انجام دهد. مردم زیادی مقصر هستند که هرگز به مرگ او فکر نمی کردند.»

به گفته این کارآگاه، مایکل جکسون به چندین پزشک مختلف مراجعه می‌کرد که برای او دارو تجویز کنند. بنابراین، او اغلب مقادیر زیادی را به جای دوزهای معمولی مصرف می‌کرد.

او در مستند اعتراف می‌کند که درست نیست او مقصر کامل مرگ ستاره موسیقی پاپ شناخته شود. اما اثبات این که دیگران در جریان دادگاه مقصر بودند، نیز فوق‌العاده دشوار بود.

او همچنین ادعا کرد که توسط این ستاره “فریب” خورده است زیرا زمانی که پزشک او شد هرگز به او نگفته بود به مواد مخدر اعتیاد دارد.

 

مایکل جکسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین