کد خبر: 65832 A

ادل، امینم، EGOT

ادل و امینم پوکر می‌کنند؟

ادل و امینم پوکر می‌کنند؟

ادل و امینم حالا سه جایزه از چهار جایزه مهم عالم هنر را به دست آورده‌اند و برای رسیدن به مقام EGOT تنها به جایزه تونی نیاز دارند.

ایران آرت: ادل، خواننده بریتانیایی و «امینم» رپر آمریکایی پس از دریافت جوایز امی در مراسم اهدای جوایز «امی هنرهای خلاقانه» (Emmy Creative Arts)، حالا تنها یک جایزه تونی تا رسیدن به مقام EGOT فاصله دارند. ادل شنبه شب این هفته برای «اجرای یک شبه ادل» (Adele One Night Only) شبکه سی‌بی‌اس برنده جایزه شد، در حالی که امینم در بخش بهترین برنامه تلویزیونی زنده برای اجرای «سوپر بول» پنجاه و ششم (Super Bowl LVI 2022) یک امی دریافت کرد.

ادل که چندین جایزه گرمی و یک جایزه اسکار در بخش بهترین ترانه اریجینال در کارنامه دارد، تنها به یک جایزه تونی نیاز دارد تا یک هنرمند برنده EGOT تبدیل شود. این عنوان به هنرمندانی داده می‌شود که جوایز امی، اسکار، گرمی و تونی را دریافت کرده‌اند.

به گزارش 30نما، ویژه برنامه ادل که شامل مصاحبه با «اپرا وینفری» نیز می‌شد در ماه نوامبر سال گذشته پخش شد. این خواننده از تجارب شخصی و حرفه‌ای خود در چند سال اخیر از جمله رابطه تیره و تار خود با پدرش، کاهش وزن جنجالی و اعتیاد به الکل گفت.

امینم ۱۵ جایزه گرمی و یک جایزه اسکار در بخش بهترین ترانه اریجینال دریافت کرده است. این رپر و بازیگر فیلم «۸ مایل» (8 Mile) در اقدامی مشابه با «کالین کپرنیک»، کوارتربک مسابقات ان‌اف‌ال زانو در بخشی از اجرای خود زانو زد.

تاکنون تنها ۱۷ هنرمند از جمله «آدری هپبورن»، «ریتا مورنو»، «جنیفر هادسون» و «اندرو لوید وبر» موفق شده‌اند به مقام EGOT برسند.

 

ادل امینم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین