کد خبر: 66344 A

گوگوش، مهناز افشار، ساسی مانکن

گزارش تسنیم از حمله به گوگوش و ساسی مانکن

گزارش تسنیم از حمله به گوگوش و ساسی مانکن

خبرگزاری تسنیم نوشت: بعد از گوگوش و مهناز افشار و تعدادی دیگر از چهره‌ها که با واقعیت رفقا و هم‌کیشانشان مواجه شدند، ساسی‌مانکن، خواننده مستهجن هم لقب خود را از مخاطبانش گرفت

ایران آرت: تسنیم نوشت: گوگوش پس از کنسرتش در سیدنی، با جمعیتی از هم‌مسلکانش روبه‌رو شد که بر سرش فریاد می‌زدند؛ "خجالت بکش، بی‌شرف"! این ادبیات فرهیخته(!) در اعتراض مدنی(!) به این مسئله بود که چرا کنسرت برگزار کرده است. گوگوش آن‌قدر تحت تأثیر احساسات فرهیخته‌ دوستانش قرار گرفته است که با اضطراب به‌سمت ماشینش می‌رود تا مشت و لگد دوستانش شامل حالش نشود!

به نوشته تسنیم، در هفته‌های گذشته اجتماعاتی که مخالفین جمهوری اسلامی با حضور تجزیه‌طلبان و بعضاً هواداران همجنس‌گرایی در خارج از کشور برگزار کردند صحنه‌های تراژیک و کمدی فراوانی را رقم زده است،

تسنیم در ادامه نوشت: مخمصه بدی برای لات‌های کوچه خلوت سیاست در خارج از کشور بروز کرده است؛ بعد از گوگوش و مهناز افشار و تعدادی دیگر از چهره‌ها که با واقعیت رفقا و هم‌کیشانشان مواجه شدند، ساسی‌مانکن، خواننده مستهجن هم لقب خود را از مخاطبانش گرفت؛ آن‌ها که برای دقایق مستمری، او را بی‌شرف صدا می‌زدند و به برگزاری کنسرتش اعتراض می‌کردند.

این اعتراض‌ها ادامه داشت، تا آن‌که نهایتاً پلیس این مخاطبان ساسی‌مانکن را از کنسرتش بیرون کرد! امّا احتمالاً صدای این لقب‌گذاری تا پایان کنسرت در گوشش بود.

 

پایان مطلب خبرگزاری تسنیم

گوگوش ساسی مانکن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین