کد خبر: 67205 A

جنیفر لوپز، شکیرا، ریحانا، سوپربول

سوپربول از زوج جی‌لو شکیرا به ریحانا رسید/ جنیفر لوپز: من و شکیرا؟ بدترین ایده است

سوپربول از زوج جی‌لو شکیرا به ریحانا رسید/ جنیفر لوپز: من و شکیرا؟ بدترین ایده است

در هر دوره خواننده یا خواننده‌هایی در فینال سوپربول اجرا خواهند کرد و در این دوره قرار است ریحانا هنرنمایی کند.

ایران آرت: سوپربول بالاترین سطح رقابتی فوتبال آمریکایی است و هواداران بی‌شماری به خصوص در ایالات متحده دارد. پنجاه و هفتمین سری از این مسابقات در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۳ و با بازی تیم‌های کانزاس سیتی و فیلادلفیا ایگلز آغاز خواهد شد. در هر دوره خواننده یا خواننده‌هایی اجرا خواهند کرد و در این دوره قرار است ریحانا هنرنمایی کند.

به گزارش خبر ورزشی، جنیفر لوپز و شکیرا در سوپربول ۲۰۲۰ نمایشی جادویی ارائه کردند. این دو خواننده فضایی دیدنی ایجاد کردند و همه را با اجرای خود در یکی از پربیننده‌ترین رویدادهای ورزشی جهان شگفت‌زده کردند. دو تن از تاثیرگذارترین زنان روی کره زمین قدرت و توانایی‌های خود را در صحنه‌ای به نمایش گذاشتند که برای تمام تماشاگران خاطره‌انگیز بود.

اما جنیفر لوپز آنقدرها از آن اجرا راضی نبود و اجرایی که همه دوستش داشتند را زیبا نمی‌داند. او گفت: «اجرای دو نفره در سوپربول بدترین ایده در جهان است.» جی لو و شکیرا دو غول صنعت موسیقی هستند و هیچ رقابتی بین آنها وجود ندارد، اما جنیفر اجرای دو نفره را ایده خوبی نمی‌داند.

جی لو در اولین مستند خود به نام Halftime که در ۱۴ ژوئن در نتفلیکس منتشر می‌شود، گفت: «ما ۶ دقیقه فرصت داریم و باید هرکدام لحظات مخصوص به خود را داشته باشیم، و قرار نیست فقط جنگ بر سر رقصیدن باشد. اجرای دو نفر در سوپربول بدترین ایده جهان است و همینطور هم شد.»

 

ریحانا جنیفر لوپز شکیرا سوپربول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین