کد خبر: 67517 A

سلنا گومز، کایلی جنر

سلنا گومز ملکه اینستاگرام شد/ عکس

سلنا گومز ملکه اینستاگرام شد/ عکس

سلنا گومز ۳۰ ساله حالا سومین شخصیت محبوب در اینستاگرام پس از «کریستیانو رونالدو» با ۵۶۲ میلیون دنبال‌کننده و «لیونل مسی» با ۴۴۲ میلیون دنبال‌کننده است.

ایران آرت: سلنا گومز چند هفته پس از غلبه بر «کایلی جنر» به عنوان محبوب‌ترین زن اینستاگرام، به اولین زنی تبدیل شد که از ۴۰۰ میلیون دنبال‌کننده در این شبکه اجتماعی عبور می‌کند. 

جنر که تصاویری از زندگی و برند لوازم آرایشی خودش را منتشر می‌کند در حال حاضر ۳۸۲ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد. گومز ۳۰ ساله سومین شخصیت محبوب در اینستاگرام پس از «کریستیانو رونالدو» با ۵۶۲ میلیون دنبال‌کننده و «لیونل مسی» با ۴۴۲ میلیون دنبال‌کننده است.

گومز در سال ۲۰۱۹ محبوب‌ترین زن اینستاگرام بود تا اینکه «آریانا گرانده» بر او غلبه کرد و سپس «کایلی جنر» ۲۵ ساله بالاتر از هر دوی آن‌ها قرار گرفت. هواداران گومز در واکنش به رسیدن این بازیگر و خواننده به ۴۰۰ میلیون دنبال‌کننده نوشتند: «سلنا گومز حالا محبوب‌ترین هنرمند در اینستاگرام و تیک‌تاک است. یک ملکه جهانی.»

به گزارش ۳۰نما، گومز اخیراً در مصاحبه با «ونیتی فر» گفته بود که از شبکه‌های اجتماعی فاصله گرفته و فقط تیک‌تاک را روی گوشی موبایل خود دارد. او اضافه کرده بود که از نظرات «بی‌ادبانه» ترول‌ها آزرده خاطر می‌شود و وقت گذراندن در این پلتفرم‌ها را «وقت تلف کردن» می‌داند.

 

IMG_20230319_150732_073

بازیگر «تنها قتل‌های ساختمان»‌ (Only Murders in the Building) می‌گوید: «مردم می‌توانند من را زشت و احمق بنامند و من بگویم هرچه [خواستید بگویید.] اما این آدم‌ها وارد جزئیات می‌شوند. چند پاراگراف می‌نویسند و خیلی دقیق و بی‌ادبانه حرف می‌زنند. دائماً گریه می‌کردم. دائماً مضطرب بودم... دیگر نمی‌توانستم ادامه دهم. وقت تلف کردن بود.»

او ادامه می‌دهد: «پس از جدایی روزهای سختی را می‌گذراندم و نمی‌خواستم هیچ‌یک از [بازخوردها را] ببنیم – لزوماً در مورد رابطه من نبود، بلکه نظراتی در مورد من در برابر دیگری بود. هزاران پیام خوشایند هم وجود داشت، اما ذهنم مستقیم به سراغ نظرات بی‌ادبانه می‌رفت. تنها چیزی که روی گوشی‌ام دارم تیک‌تاک است چون آن را کمی کمتر خصومت‌آمیز می‌دانم. شبکه‌های اجتماعی مزیت‌های زیادی دارند – با هواداران در تماس می‌مانم و می‌بینم که چقدر خوشحال و هیجان‌زده‌اند و داستان‌هایشان را می‌بینم. اما این معمولاً از فیلتر رد می‌شود. سیستمی درست کرده‌ام. هر کاری که می‌کنم برای دستیارم می‌فرستم و او ارسالشان می‌کند.»

 

سلنا گومز کایلی جنر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین