کد خبر: 67695 A

تیلور سوئیفت، تیلور سویفت، نامزدی تیلور سوئیفت

عشق تیلور سوئیفت خاموش شد

عشق تیلور سوئیفت خاموش شد

تیلور سوییفت پس از شش سال از بازیگر بریتانیایی جدا شده است.

ایران آرت: تیلور سوییفت و جو الوین پس از شش سال از یکدیگر جدا شدند. «اینترتینمنت تونایت» این جدایی را تأیید کرده و گزارش داده است که الوین در تور کنسرت «دوره‌ها» سوییفت در سراسر آمریکا در کنار سوییفت نیست.

سوییفت ۳۳ ساله و الوین ۳۲ ساله سعی می‌کردند جزئیاتی از زندگی خصوصی‌شان را فاش نکنند. الوین پیش‌تر در مورد شایعه نامزدی‌اش با سوییفت به «وال استریت ژورنال» به شوخی گفته بود: «اگر هر بار که به من می‌گفتند نامزد کرده‌ام یک پوند می‌گرفتم، سکه‌های زیادی جمع‌آوری کرده بودم. یعنی حقیقت این است که اگر پاسخ مثبت یا منفی بود نمی‌گفتم.»

به گزارش ۳۰نما، سوییفت در سال ۲۰۱۶ با الوین وارد رابطه شد. در آن زمان «پیپل»‌ گزارش داد: «رابطه آن‌ها بالغ و شگفت‌انگیز است.» این دو در حین پاندمی در خلق موسیقی با یکدیگر همکاری کردند و برنده گرمی شدند. الوین در دو آلبوم «فولکلور» (Folklore) و «همیشه» (Evermore) با سوییفت همکاری کرد و بعضی از ترانه‌ها را نوشت. آلبوم «فولکلور» در نهایت در مراسم اهدای جوایز گرمی سال ۲۰۲۱ جایزه «آلبوم سال» را دریافت کرد و «همیشه» نامزد همین جایزه در سال بعد شد.

 

taylor-swift-6-26bad6e1f8b341c49f4e72da28484020

 

سوییفت در مراسم گرمی از الوین یاد کرد: «جو اولین فردی است که همه ترانه‌ها را برایش اجرا می‌کنم. نوشتن ترانه با تو در قرنطینه خوش گذشت.» او دسامبر سال ۲۰۲۰ به «زین لو» گفته بود: «من و جو ترانه‌های غمگین را خیلی دوست داریم. غمگین‌ترین ترانه‌ها را می‌نویسیم. عاشق این ترانه‌ها هستیم. چه می‌توان گفت؟»

الوین در مصاحبه با «توتال فیلم» گفت: «کنجکاوی مردم در این دنیا را درک می‌کنم، در مورد زندگی خصوصی دیگران. یعنی درک نمی‌کنم اما می‌دانم که وجود دارد. چیزی نیست که بخواهم ارائه کنم تا افرادی که چیزی نمی‌دانند در موردش اظهار نظر کنند.»

آگست سال ۲۰۱۸ الوین و سوییفت در حضوری نادر در مکان‌های عمومی دست در دست یکدیگر دیده شدند. سوییفت در آن زمان در حال بازی در فیلم «گربه‌ها» (Cats) بود و در مراسم گرمی حضور پیدا نکرد اما با الوین به مراسم اهدای جوایز بفتا رفت.

 

تیلور سوئیفت جو الوین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین