کد خبر: 67903 A

حسین زمان| بیماری سرطان حسین زمان| سرطان حسین زمان

حسین زمان به سرطان مبتلا شد| روایت اعضای خانواده از بیماری خواننده پاپ

حسین زمان به سرطان مبتلا شد| روایت اعضای خانواده از بیماری خواننده پاپ

حسین زمان یکی از خوانندگان پرکار و محبوب در دهه هفتاد و از نسل اول هنرمندان موسیقی پاپ بود که با وجود مشکلات زیاد، آثار و کنسرت‌هایش با استقبال مخاطبان مواجه شد.

ایران آرت: حسین زمان خواننده باسابقه و سرشناس موسیقی پاپ به بیماری سرطان مبتلا شده است. این خواننده طی چند ماه اخیر به صورت مستمر تحت درمان قرار داشته و پنجشنبه هفتم اردیبهشت پس از ده روز از بیمارستان مرخص شده است.

به گزارش روزنامه جهان صنعت، آرمان سهیلی، داماد حسین زمان، در گفت‌وگویی کوتاه ضمن تایید این خبر اعلام کرد: «بیماری، سخت و قدرتمند و مراحل درمان هم نفسگیر است و به دعای خیر جمعی نیازی داریم.» خبر ابتلای حسین زمان به بیماری سرطان را ابتدا «ابوذر زمان»، فرزند این خواننده، اعلام کرد و او هم از همه مخاطبان موسیقی و طرفداران این خواننده درخواست دعای خیر برای سلامتی پدرش داشت.

 

IMG_20230429_111947_951

 

حسین زمان یکی از خوانندگان پرکار و محبوب در دهه هفتاد و از نسل اول هنرمندان موسیقی پاپ بود که با وجود مشکلات زیاد، آثار و کنسرت‌هایش با استقبال مخاطبان مواجه شد. او در ادامه از اوایل دهه هشتاد دیگر روی صحنه حضور پیدا نکرد اما تک‌آهنگ‌هایش را منتشر می‌کرد. «شب دلتنگی» اولین آلبوم حسین زمان بود که در سال ۱۳۷۶ منتشر شد و «قصه شب»، «شاپرک» و «مشق عشق» برخی دیگر از آلبوم‌های این خواننده بودند که در سطح زیادی شنیده شد.

 

IMG_20230429_111953_232

 

حسین زمان در مرداد سال ۹۸ پس از حدود هفده سال موفق به برگزاری کنسرت در برج میلاد تهران شد و قصد برگزاری تور اجراهایش را داشت اما از اواخر همان سال شیوع ویروس «کووید۱۹» تمامی کنسرت‌ها را به تعطیلی کشاند.

فرزند حسین زمان: سرطان پیشرفت کرده است

حسین زمان (خواننده پاپ) به دلیل ابتلا به بیماری چند ماهی است در بستر است و حال مساعدی ندارد. ابوذر زمان فرزند این هنرمند درباره حال او به ایلنا توضیحاتی داد.

فرزند حسین زماندر این‌باره گفت: متاسفانه در حال حاضر حال پدر به لحاظ جسمی مساعد نیست، هرچند هوشیاری دارند. 

او در توضیحات بیشتر با اشاره به اینکه حسین زمان فعلا تحت درمان است و به گفته پزشک این روال ادامه‌دار خواهد بود، گفت: حدود دو، سه ماه پیش بود که بیماری پدر تشخیص داده شد. 

ابوذر زمان گفت: بنا به تشخیص پزشک بیماری پدر سرطان پیشرفته کبدی است. با اینکه ایشان تحت درمان است حال جسمی مساعدی ندارد و در بستر است. 

او در پایان گفت: نمی‌توانم بگویم پدرم روحیه خوبی دارد و به هرحال با چنین بیماری و چنین شرایطی نمی‌توان توقعی غیر از این داشت.

حسین زمان بیماری حسین زمان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین