کد خبر: 68080 A

محسن ابراهیم زاده| کنسرت ابراهیم زاده| بیماری محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم‌ زاده بیمار است یا ممنوع‌الکار؟ | محسن ابراهیم‌ زاده خبرساز شد

محسن ابراهیم‌ زاده بیمار است یا ممنوع‌الکار؟ | محسن ابراهیم‌ زاده خبرساز شد

محسن ابراهیم‌زاده درحالی شب گذشته، پس از ۹ ماه، در تهران به روی صحنه رفت که دلیل این مدت دوری وی از سن، بیماری مرتبط با صدای او بوده است.

ایران آرت: محسن ابراهیم زاده خواننده موسیقی پاپ است که بسیاری از مخاطبان او را با آهنگ دونه دونه می شناسند. محسن ابراهیم زاده در سال های نخست فعالیتش با بازخوانی آهنگ هایی از معین و شادمهر عقیلی معروف شد. محسن ابراهیم زاده سال 2018 پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ میان تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در ورزشگاه آزادی به اجرا پرداخت. محسن ابراهیم زاده سال 1401 در کنسرتی اعلام کرد که با بیماری حنجره دست و پنجه نرم می کند. تازه ترین خبر درباره محسن ابراهیم زاده را در ادامه از ایران آرت بخوانید. 

 محسن ابراهیم‌زاده درحالی شب گذشته، پس از ۹ ماه، در تهران به روی صحنه رفت که دلیل این مدت دوری وی از سن، بیماری مرتبط با صدای او بوده است.

به گزارش ایرنا، پس از آن‌که موج کنسرت‌های پاپ کشور در اوایل بهمن‌ماه به راه افتاد، غیبت یک نام، سوالات بسیاری را برانگیخت. محسن ابراهیم‌زاده غائب بزرگ دو ماه پایانی سال گذشته بود که عده‌ای صحبت از ممنوع‌الکاری او می‌کردند اما اجرای محدود چند کنسرت در شهرستان، به این شائبه پایان داد اما همچنان سوال اصلی آن بود که چرا این خواننده پرطرفدار، در فصل داغ کنسرت‌ها، به روی صحنه نمی‌رود.

ابراهیم‌زاده در اجرای شب گذشته خود که در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد، رمزگشایی کرد و در این ارتباط گفت: بالاخره بعد از ۹ ماه توانستم در تهران کنسرت بگذارم. من این ۹ ماه درگیر بیماری بودم. صدای من مشکل پیدا کرده بود که خدا را شکر، خوب شد ولی دوران خیلی سختی بود.

ابراهیم‌زاده در حین اجرای شب گذشته، انرژی بسیاری گذاشت و تحریرهایی در اوج اجرا کرد که پس از پایان چند نمونه از این تحریرها گفت: خدا را شکر خوب شدم.

کنسرت شب گذشته ابراهیم‌زاده طی ۲ سانس برگزار شد که گزارش تفصیلی ایرنا از این اجرا، فردا منتشر می‌شود.

بیماری محسن ابراهیم‌زاده بهبود یافت

کناره گیری محسن ابراهیم زاده از موسیقی؟

محسن ابراهیم‌زاده در یکی از کنسرت‌هایی به مشکل حنجره‌اش اشاره کرد و اعلام کرد فعلا بابد خواندن را کنار بگذارد.

به گزارش خبرآنلاین، محسن ابراهیم‌زاده خواننده موسیقی پاپ در اجرای چهارشنبه ۲۲تیر در مراغه به مشکل جدی و حاد حنجره‌اش اشاره کرد و گفت: به‌نظر می‌رسد که به اجبار باید حالا حالاها موسیقی را کنار بگذارم و تحت درمان برای حنجره‌ام قرار بگیرم.»

محسن ابراهیم‌زاده (متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۶) خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای سبک پاپ اهل ایران است. او با آهنگ‌هایی نظیر «دونه دونه»، «تیمار»، «بی قرار» و «تب عشق» شناخته می‌شود.

 محسن ابراهیم زاده

سوء قصد به جان محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم‌زاده که چندی پیش با دست شکسته در تهران روی صحنه رفت، با حضور در برنامه ویژه تحویل سال "فرمول یک" ماجرای سانحه‌ای که برایش رخ داده را شرح داد. خواننده جوان پاپ گفت یک موتوری برای ترساندنم به من زد و دستم شکست.

خطری که از بیخ گوش محسن ابراهیم زاده گذشت

ایران آرت: محسن ابراهیم زاده یکی از هنرمندانی است که بعد از فوت علی انصاریان و مهرداد میناوند در کنسرت هایش یاد این دو را گرامی داشته است.

به گزارش طرفداری، پس از فوت مهرداد میناوند و علی انصاریان یکی از چهره های هنری که از این اتفاق به شدت ناراحت بود، محسن ابراهیم زاده بود. خواننده مشهور و پرطرفداری که پس از فوت میناوند و همین طور علی انصاریان در کنسرت هایش آهنگ هایی را به این دو عزیز تقدیم کرد و برخی ترانه های زیبایش را برای آن ها خواند.

جالب این که شنیده می شود در همان برنامه پر سر و صدای ویژه دربی که مهرداد میناوند و علی انصاریان حضور داشتند، قرار بود محسن ابراهیم زاده نیز حضور داشته باشد.

این خواننده موسیقی پاپ هم به ویژه برنامه دربی دعوت شده بود تا کنار انصاریان و میناوند در استودیو باشد اما مهدی کرد مدیر برنامه های محسن ابراهیم زاده یک روز مانده به دربی، از حضور ابراهیم زاده در این برنامه عذرخواهی و اعلام کرد ابراهیم زاده با توجه به شرایط جامعه و احتمال ابتلا به کرونا، بهتر است در این برنامه حاضر نشود.

محسن ابراهیم زاده

تقدیر سیاستمدار کانادایی از محسن ابراهیم زاده

تور کنسرت‌های "محسن ابراهیم‌زاده" در کشور کانادا برای اولین‌بار برگزار شد. این خواننده پرطرفدار که اجراهایش در تهران و شهرهای مختلف ایران با استقبال مواجه شده است در شهرهای مونترال، تورنتو و ونکوور روی صحنه رفت.

تور کنسرت‌های محسن ابراهیم‌زاده به همت موسسه فرهنگی هنری "ققنوس" به مدیریت "محمدحسین توتونچیان" و تهیه‌کنندگی "مهدی حسینی" و با همراهی "مهدی کرد" در این سه شهر برگزار شد. ابراهیم‌زاده در این اجراها با همراهی ارکستر کامل خود روی صحنه رفت و بلیت‌های اجراهایشان مدتی قبل از عزیمت آنها به کانادا به اتمام رسیده بود.

اولین اجرای محسن ابراهیم‌زاده و گروهش روز 19 آپریل در شهر مونترال برگزار شد و آنها سپس برای کنسرت 21 آپریل عازم تورنتو شدند. اما کنسرت خواننده "دونه دونه" در تورنتو با یک اتفاق خبرساز همراه بود که مورد توجه رسانه‌های کانادایی هم قرار گرفت.

"مایکل پارسا"، سیاستمدار سرشناس ایرانی الاصل، به عنوان نماینده دولت کانادا روی صحنه حاضر شد و از این خواننده و اعضای گروهش قدردانی کرد. مایکل پارسا سه لوح تقدیر ویژه هم به محسن ابراهیم‌زاده، محمدحسین توتونچیان و مهدی کرد اهدا کرد و از آنها خواست که باز هم در کانادا کنسرت داشته باشند.

محسن ابراهیم زاده

این اتفاق در حالی برای اولین‌بار رخ داد که طی سال‌های گذشته هنرمندان زیادی از ایران در شهرهای مختلف کانادا روی صحنه رفته بودند اما هیچگاه یک چهره سرشناس دولت آن کشور بدین شکل از هنرمندان ایرانی تقدیر نکرده بود.

محسن ابراهیم‌زاده پس از بازگشت به ایران هم ادامه تور کنسرت‌هایش را پیگیری می‌کند. او طی روزهای 12 و 14 اردیبهشت در تهران روی صحنه خواهد رفت.

محسن ابراهیم زاده کنسرت محسن ابراهیم زاده بیماری محسن ابراهیم زاده محسن ابراهیم زاده و همسرش عکس محسن ابراهیم زاده آهنگ محسن ابراهیم زاده محسن ابراهیم زاده ممنوع الفعالیت محسن ابراهیم زاده دونه دونه آلبوم محسن ابراهیم زاده ازدواج محسن ابراهیم زاده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین