کد خبر: 68600 A

کنسرت| چارتار| پازل بند| محمد علیزاده| حامیم| گروه لیان

چارتار تا پازل بند به صحنه برمی‌گردند/ برنامه جدید کنسرت‌ها

چارتار تا پازل بند به صحنه برمی‌گردند/ برنامه جدید کنسرت‌ها

طی روزهای آینده در خرداد ماه موج جدیدی از اجراها به راه است و کنسرت‌های گروه‌های مختلف از «پازل» و «لیان» گرفته تا «چارتار» به روی صحنه می‌روند.

ایران آرت: در روزهای بهاری پیش‌رو، خوانندگان و بندهای مختلفی که عمدتا در ژانرهای عامه‌پسند فعالیت می‌کنند، در سالن‌های مختلف تهران همچون گذشته به روی صحنه خواهند رفت.

به گزارش ایسنا، طی روزهای آینده در خرداد ماه موج جدیدی از اجراها به راه است و کنسرت‌های گروه‌های مختلف از «پازل» و «لیان» گرفته تا «چارتار» به روی صحنه می‌روند.

سالن میلاد نمایشگاه

معین زندی یکشنبه هفتم خرداد در دو سانس ۱۹:۴۰ و ۲۲:۴۰، آرمین زارعی دوشنبه هشتم خرداد ساعت ۱۹:۴۰ و ۲۲:۴۰، مسعود صادقلو سه‌شنبه نهم خرداد در دو سانس ۱۹:۴۵ و ۲۲:۴۵، حامیم چهارشنبه ۱۰ و جمعه ۱۲ خرداد در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰، علیرضا طلیسچی چهارشنبه ۱۷ خرداد در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰، محمد علیزاده پنجشنبه ۱۸ خرداد در دو سانس ۱۹:۴۵ و ۲۲:۴۵، هوروش جمعه ۱۹ خرداد در دو سانس ۱۸ و ۲۱

برج میلاد

آصف آریا دوشنبه هشتم خرداد در دو سانس ۱۹:۴۰ و ۲۲:۴۰، ناصر زینلی سه‌شنبه ۹ خرداد در دو سانس ۱۷:۴۵ و ۲۱:۳۰، سینا شعبانخانی پنجشنبه ۱۱ خرداد در دو سانس ۱۸ و ۲۱، پازل بند جمعه ۱۲ خرداد در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰، چارتار سه‌شنبه ۱۶ و چهارشنبه ۱۷ خرداد در دو سانس ۱۹:۴۵ و ۲۲:۴۵، ایهام جمعه ۱۹ خرداد در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰

اسپیناس پالاس

بهنام بانی سه‌شنبه ۹ خرداد در دو سانس ۱۹:۴۰ و ۲۲:۴۰، فرزاد فرزین پنجشنبه ۱۸ خرداد در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰

وزارت کشور

رضا بهرام یکشنبه ۲۱ خرداد در دو سانس ۱۹:۴۵ و ۲۲:۴۵، علی زندوکیلی جمعه ۱۲ خرداد ساعت ۲۲

تالار وحدت

گروه لیان ۲۳ خرداد ساعت ۲۱:۳۰ و گروه موسیقی «نوشه» (ویژه بانوان) جمعه ۲۶ خرداد ساعت ۱۴

 

کنسرت محمد علیزاده گروه لیان چارتار پازل بند علیرضا طلیسچی بهنام بانی حامیم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین