کد خبر: 70418 A

تیلور سوئیفت

صدای تیلور سوئیفت معجزه می‌کند

صدای تیلور سوئیفت معجزه می‌کند

تیلور سوییفت با اکران کنسرت «تور ادوار» (Eras Tour) در سینماهای ای‌ام‌سی و سینه‌مارک از پاییز آینده، به سالن‌های سینمای ایالات متحده رونق می‌بخشد

ایران آرت: سوییفت با «تور ادوار» به سینماهای آمریکا رونق می‌بخشد.

با به تأخیر افتادن چندین فیلم پرستاره، «تیلور سوییفت» با اکران کنسرت «تور ادوار» (Eras Tour) در سینماهای ای‌ام‌سی و سینه‌مارک از پاییز آینده، به سالن‌های سینمای ایالات متحده رونق می‌بخشد. این فیلم در سینماهای کانادا و مکزیک نیز اکران خواهد شد.

«تور ادوار» سوییفت حکم فیلم پرفروش «باربی» (Barbie) برای دنیای موسیقی را در طول تابستان داشت و رکوردهای زیادی را شکست. قیمت بلیت‌های فیلم «تور ادوار» حدود ۱۳ و ۲۰ دلار اعلام شده است. ای‌ام‌سی می‌گوید ظرفیت ترافیک پلتفرم خریداری بلیت را پنج برابر افزایش داده تا هرج‌ومرجی که در پلتفرم تیکت‌مستر به وجود آمد تکرار نشود.

به گزارش 30نما، در هفته‌های اخیر سونی اکران فیلم «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) و برادران وارنر اکران «تلماسه ۲» (Dune: Part Two) را به تأخیر انداخته بود. به همین علت اکران این کنسرت برای سالن‌داران اتفاق بسیار خوبی است.

این هفته گزارش شد که «تیلور سوییفت» به اولین هنرمند زن تاریخ اسپاتیفای با بیش از ۱۰۰ میلیون شنونده ماهانه تبدیل شده است. «ویکند» با ۱۱۰ میلیون شنونده ماهانه در اسپاتیفای رکورددار است و «بد بانی» با ۹۰ میلیون شنونده و «اد شیران» با ۷۷ میلیون شنونده ماهانه در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

سوییفت به تازگی سومین آلبوم ضبط مجدد خود با نام «حالا حرف بزن» (Speak Now) را منتشر کرده است. این آلبوم در فهرست ۲۰۰ آلبوم برتر «بیلبورد» در رتبه اول جای گرفت.

تیلور سوئیفت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین