کد خبر: 9876 A

محمد معتمدی: صدای این خانم را شنیده‌اید؟/ بخش خوش‌رنگ آواز ایرانی را حذف نکنید/ به خاطر این حرف‌ها ممنوع‌الفعالیت می‌شوم؟

محمد معتمدی: صدای این خانم را شنیده‌اید؟/ بخش خوش‌رنگ آواز ایرانی را حذف نکنید/ به خاطر این حرف‌ها ممنوع‌الفعالیت می‌شوم؟

محمد معتمدی پس از اجرای ترانه‌های ماندگار مجید وفادار، ابراز امیدواری کرد روزی صدای زنان سرزمین‌مان را هم روی صحنه بشنویم.

ایران‌آرت: شامگاه پنجشنبه نهم شهریور، محمد معتمدی همراه با ارکستر نیایش، کنسرت «بگو کجایی» را در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار کرد. در این کنسرت، 10 قطعه به آهنگسازی زنده‌یاد مجید وفادار توسط محمد معتمدی بازاجرا شد.

در پایان این کنسرت، پوراندخت وفادار با حضور روی صحنه و اهدای شاخه‌های گل به اعضای ارکستر از محمد معتمدی بابت گشودن قفل گنجینه‌هایی که عمویش؛ مجید وفادار برای موسیقی ایران به جا گذاشته است، تشکر کرد.

معتمدی هم در پاسخ خطاب به تماشاگران گفت: «نمی‌دانم صدای پوراندخت وفادار و قطعاتی را که آن زمان برای رادیو خوانده است شنیده‌اید یا نه ولی امیدوارم روزی برسد که صدای زنان سرزمین‌مان را هم روی این صحنه بشنویم.»

به گزارش خبرآنلاین، او که با تشویق حضار مواجه شد ادامه داد: «کار کردن در حوزه آواز اصیل ایرانی بسیار دشوار است و طبیعتا زنان هر چقدر هم که مستعد باشند با این حجم از محدودیت انگیزه روی فرم نگه داشتن خود را از دست می‌دهند. فراموش نکنیم که آواز زنان بخشی از آواز ایرانی است و اتفاقا بخش خوش‌رنگ آواز ایرانی هم هست.»

او در پایان به شوخی اضافه کرد: «اگر بابت این حرف‌ها مدتی ممنوع‌الفعالیت شدم، امیدوارم بعدش باز هم به صحنه برگردم و شما را ببینم.»

 

محمد معتمدی مجید وفادار پوراندخت وفادار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین