کد خبر: 1798 A

تقدیر از ویشکا آسایش و پوران درخشنده/یادداشت آذرنگ درباره نمایشی که امیر جعفری و مهراوه شریفی نیا بازی می کنند

تقدیر از ویشکا آسایش و پوران درخشنده/یادداشت آذرنگ درباره نمایشی که امیر جعفری و مهراوه شریفی نیا بازی می کنند

سه خبر از سه نمایشی که این روزها در سالن های تئاتر شهر به روی صحنه اند.

ایران آرت :   گروه اجرایی نمایش "شل‌تر" به کارگردانی امین میری در اولین روز اجرای این اثر نمایشی از ویشکا آسایش بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون تقدیر کرد.

گروه اجرایی نمایش "شل‌تر" به نویسندگی ساناز بیان و کارگردانی امین میری دوشنبه شب 25 بهمن ماه در اولین روز اجرای این اثر نمایشی از ویشکا آسایش بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون تقدیر کرد.

امین میری کارگردان نمایش بعد از پایان اجرای نمایش خطاب به تماشاگران گفت: امشب دوستان عزیزی در اولین اجرای ما حضور دارند که بر خود لازم دانستم در اولین روز اجرای نمایش شل‌تر از حضور آن‌ها تشکر کنم. امشب در میان شما مخاطبان عزیز نمایش مسوولان مجموعه "خانه خورشید" به عنوان مرکز کاهش آسیب زنان در ایران حضور دارند که حضورشان برای ما قوت قلب است، در کنار این دوستان خانم ویشکا آسایش نیز به عنوان هنرمندی که همواره همراه گروه اجرایی ما بودند به تماشای اولین اجرای ما نشستند که گروه با افتخار، نمایش را به این هنرمند توانای کشورمان تقدیم می‌کند.

نمایش "شل‌تر" به نویسندگی ساناز بیان، کارگردانی امین میری ، تهیه کنندگی سجاد افشاریان و بازی الناز اسماعیل زادگان، سمیرا اکبری، بهاره اعتماد، پریا آنه، سارا بانکی، بهنوش پات، ساناز پور دشتی، ستاره جباری، خدیجه حسانی، سرور خسروانی، نیلوفر دربندی، مرضیه زهری، امید سلیمی، آنالی شکوری، مهدیه کوهستانی ساعت 17:30 هر روز غیر از شنبه‌های در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود. 

پوران درخشنده نمایش "هام" را افتتاح کرد

نمایش "هام" به نویسندگی و کارگردانی عباس عبدالله زاده دوشنبه 25  بهمن ماه با حضور پوران درخشنده کارگردان مطرح سینمای ایران در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز کرد.

پوران درخشنده قبل از آغاز اجرای این اثر نمایشی با تقدیر از گروه هنرمندان نمایش "هام" بیان کرد: خوشبختانه گروه اجرایی نمایش متنی را انتخاب کرده که موضوع روز است که خوشبختانه در اولین روز از اجرای نمایش شاهد استقبال تماشاگران هستیم. من امیدوارم این شوق و عشق انرژی که هم در گروه اجرایی نمایش و هم در بین تماشاگران دیده می‌شود تا آخرین روز اجرای نمایش نیز ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: امروز فعالیت در عرصه تئاتر و سینما با سختی‌های زیادی همراه است ، اما همه هنرمندان ای دو رشته هنری می‌دانند چیزی به نام عشق وجود دارد، که باعث می‌شود انگیزهای کار در این عرصه از دست نرود. به هر ترتیب در دنیای امروزی بسیاری از خصیصه‌ها و فضیلت‌های انسانی رنگ باختند و این هنرمندان هستند که باید فضای موجود را احیا کنند تا آثارشان نیز به تبع این تلاش در میان مخاطبان تأثیر گذار باشد.

عباس عبدالله زاده نویسنده و کارگردان نیز در یادداشتی پیرامون این نمایش آورده است: " در روزگاری که صفات انسانی معنا باخته و دیگر کسی به مردانگی افتخار نمی‌کند، راستی را دوست نمی‌دارد و مکر را نشان فرهیختگی می‌پندارد، زشتی را زیبا، جهل را دانش، ظلم را عدالت، تزویر را لیاقت و حماقت را عدالت... صحبت از انسان کاری بیهوده می‌نماید... اما چه می‌توان کرد وقتی پای عشق به میان می‌آید و جهان کهنه و پلاسیده را با عطرش نو و زنده می‌کند؟ "

نمایش "هام" به نویسندگی و کارگردانی عباس عبدالله زاده  و بازی روزبه حصاری، آرزو نبوت، سروش طاهری، مانلی حسین پور، حسین شفیعی، میر نادر مظلومی، حسین پورکریمی، شادی امیری، احمد داودی، افشین غیاثی، هدیه آزاده، زهره بختیاری، مژگان حسین زاده، عرفان حق روستا، عسل احمد نیا، یاسمن جعفری، آذین بافریان، لادن عسگری، آزاده چهره قانی، حسنا قنبری، پارسا قربان پور، علیرضا موسوی ساعت 20 به مدت 90 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان در تالار سایه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

یادداشت حمیدرضا آذرنگ برای تماشاگران نمایش "ترن"

نویسنده و کارگردان نمایش "ترن" همزمان با اجرای این اثر نمایشی در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر، یادداشتی را برای تماشاگرانش منتشر کرد.

حمیدرضا آذرنگ نویسنده و کارگردان نمایش "ترن" همزمان با اجرای این اثر نمایشی در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر، یادداشتی را برای تماشاگرانش منتشر کرد.

در یادداشت حمیدرضا آذرنگ آمده است:

" نویسندگی خیلی کار سختیه ... و البته خیلی هم جذاب و دوست داشتنی ... به خصوص وقتی که به دنیا آوردن و خلق کردن درست هر شخصیتی و یا هر اتفاقی ما رو به ذات آسمونیمون نزدیک تر می کنه ... و این رسالت بزرگیه ... رسیدن به درجه ای که خودمون رو شایسته نوشتن و از سر نوشتن هر سرنوشتی بدونیم ... روی زمین جای خدا نشستن کار ساده ای نیست ... هست ؟؟ نه ... نیست ... میدونم که میدونید ... چون هرکدوم از ما بدون اینکه قلم به دست بگیریم نویسنده خیلی اتفاقات هستیم ... خیلی سرنوشتا رو رقم می‌زنیم ... تو خیلی از سرنوشتا تأثیر می ذاریم ... به خیلیا حق زندگی میدیم و از خیلیا هم حقوق حقه اشون رو سلب می‌کنیم ... بدون اینکه حتی قلم تو دستامون باشه ... اینکه هرکس برای خودش چه مسیری رو می نویسه کاملن شخصیه ... شاید به کسی هم مربوط نباشه ... نمی دونم ... من فقط به عنوان یک نویسنده آرزو می‌کنم که هیچ نویسنده ای ، هیچ کسی رو بدون اینکه بتونه درست روایتش کنه خلق نکنه ... حسرت نوشتنم خیلی شریف تر از افسوس کاش نمی نوشتمه .... "

نمایش "ترن" به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ ساعت 19:30 با مدت زمان 120 دقیقه و قیمت بلیت 20 ، 30 و 40 هزار تومان با بازی امیر جعفری، فریده سپاه منصور، مهراوه شریفی‌نیا، فرید سجادی‌حسینی، نادر برهانی مرند، ‌نسیم ادبی، خسرو احمدی، وحید آقاپور، سیدعلی صالحی، علی عامل هاشمی و سیاوش جامع در تالار اصلی روی صحنه می‌رود

این خبرها را روابط عمومی تئاتر شهر اطلاع رسانی کرده است. 

تئاتر شهر حمید رضا آذرنگ امیر جعفری ویشکا آسایش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین