کد خبر: 55390 A

تئاتر در متروی تهران

تئاتر در متروی تهران

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی از همکاری با متروی تهران برای فرهنگسازی در حوزه تئاتر و هنرهای نمایشی خبر داد.

ایران آرت: رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی دردیدار با معاون اجتماعی و فرهنگی شرکت متروی تهران گفت: مترو تهران روزانه بیش از۹۰۰هزار تن از شهروندان را در سطح شهر جابه جا می‌کند و از قابلیت و امکانات خوبی برای ترویج فرهنگ وهنر برخورداراست، می توانیم از آنها برای فرهنگسازی در حوزه هنرهای نمایشی بهره‌برداری کنیم.

او افزود: امیدواریم با تعاملی که با امور فرهنگی و اجتماعی شرکت مترو تهران صورت گرفته، بتوانیم شاهد استفاده درست از ظرفیت های این مجموعه برای تبلیغات در فضای داخلی ایستگاه ها وفضای داخلی قطارهای شهری برای اکران اعلان ها، تیزر و آنونس‌های تبلیغاتی تئاتر در طول سال، به ویژه ایام برگزاری جشنواره تئاتر فجر و عروسکی باشیم.

به گزارش خبرآنلاین مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی گفت: فضای پلازای مترو میدان ولیعصر با توجه به نزدیکی به شریان اصلی تئاتر کشور از قابلیت و امکانات خوبی برای بهره‌برداری به نفع تئاتر برخوردار است؛ امیدوارم به زودی شرایط برگزاری نمایش های خیابانی دراین مکان به ویژه درایام فراگیری بیماری کرونا فراهم شود.

بصیرت همچنین درباره اهمیت گالری های مترو به ویژه ایستگاه تئاتر شهر گفت: با تعاملی که با شرکت مترو تهران صورت گرفته؛ امیدوارم به زودی شاهد برپایی نمایشگاه عکس ها و پوسترهای تئاتر در گالری های ایستگاه مترو تئاتر شهرباشیم.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی همچنین در دیدار با محسن حدادی مدیر کل تبلیغات واطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی بر ضرورت بهره گیری وزارتخانه متبوع از فرصت تبلیغاتی جشنواره های سال جاری تاکید کرد و همراهی حدادی را در جهت تعامل با ارگان های دولتی دیگر خواستار شد.

با توجه به نزدیکی زمان برگزاری دو جشنواره تئاتر فجرو جشنواره تئاترعروسکی؛ رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی قصد دارد در دیدار با مدیران سایرنهادهای دولتی و خصوصی زمینه ای را برای تعامل این نهادها با رویدادهای تئاتری کشور فراهم کند.

 

تئاتر نمایش متروی تهران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین