کد خبر: 66197 A

بهروز غریب پور، کارگردان تئاتر، تئانر

سواستفاده مالی از نام کارگردان باسابقه ایرانی

سواستفاده مالی از نام کارگردان باسابقه ایرانی

طی ۲۴ ساعت گذشته از طریق پیام‌هایی که در یک شبکه پیام‌رسان اجتماعی با سواستفاده از نام بهروز غریب‌پور از تعدادی از دوستان و آشنایان این هنرمند کلاهبرداری مالی انجام شده است.

ایران آرت: طی ۲۴ ساعت گذشته و از طریق یک شبکه پیام‌رسان اجتماعی پیامی برای بسیاری از هنرمندان، دوستان و آشنایان بهروز غریب‌پور هنرمند با سابقه تئاتر و همچنین برخی اهالی رسانه با این مضمون ارسال شد که این هنرمند نیازمند کمک مالی شده و از طریق یک شماره کارت مبلغی به حساب او واریز شود.

غریب‌پور درباره وضعیت پیش‌آمده گفت: علیرغم اینکه متن این پیام کاملاً متفاوت با روحیه و متضاد با نثر و ادبیات من بود، متأسفانه برخی از دوستان فریب خوردند و مبلغ تقاضا شده را واریز کرده‌اند. تا کنون ۴ نفر از دوستان، هر کدام مبلغ ۳ میلیون تومان به شماره کارت ارائه شده واریز کرده‌اند. این پیامک چنان عده‌ای از دوستان را آشفته کرده بود که گمان کرده‌اند من در شرایط بسیار بدی به سر می‌برم و باید خیلی سریع به من کمک کنند.

وی ادامه داد: برخی از دوستان نیز با من تماس گرفتند و گفتند که در مقابل عابر بانک حضور دارند و قصدشان این است مبلغ بیشتری را برای من واریز کنند که به آن‌ها اطلاع دادم این یک مورد کلاهبرداری با سوءاستفاده از نام من است.

به گزارش مهر، این هنرمند با سابقه تئاتر با اشاره به اینکه باید آگاهی لازم در این زمینه انجام شود تا افراد فریب پیام‌های این چنینی را نخورند، تأکید کرد: برخی افراد نیز با من تماس گرفتند و گفتند که چنین اتفاقی برای آن‌ها نیز با سوءاستفاده از نام‌شان رخ داده است.

غریب‌پور در پایان سخنان خود گفت: تعدادی از دوستانی به پلیس فتا مراجعه کردند و در این باره گزارش داده‌اند. همچنین برخی دوستان سعی کردند ضمن گرفتن اسکرین شات از پیام‌های مختلفی که برای‌شان ارسال شده است، تماس خود را با فرد کلاهبردار حفظ کنند و از این طریق نام صاحب حساب و شماره آن را به دست آورند که در این امر موفق بودند.

 

بهروز غریب پور کارگردان تئاتر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین