کد خبر: 68594 A

لیلا اوتادی| عکس لیلا اوتادی| کشف حجاب لیلا اوتادی

توقیف خودروی لیلا اوتادی به خاطر کشف حجاب | لیلا اوتادی از پوشش خود حین پیامک کشف حجاب رونمایی کرد

توقیف خودروی لیلا اوتادی به خاطر کشف حجاب | لیلا اوتادی از پوشش خود حین پیامک کشف حجاب رونمایی کرد

لیلا اوتادی پیامکی از پلیس دریافت کرده که در آن نوشته شده به دلیل تکرار تخلف کشف حجاب، خودروی او به مدت ۱۵ روز به صورت سیستمی توقیف می‌شود.

ایران آرت: لیلا اوتادی بازیگر 40 ساله سینما است که همواره حواشی مختلفی پیرامون او وجود داشته است. شایعات مربوط به ازدواج لیلا اوتادی و همینطور عکس ها و جنجال دستمزد و شعرخوانی این بازیگر بخشی از حواشی در این سالها بوده است. لیلا اوتادی فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد و حدود دو و نیم میلیون نفر صفحه اینستاگرام او را دنبال می کنند. لیلا اوتادی از بازیگران خوش پوش سینما است و پوشش و استایلش همواره مورد توجه علاقه مندان مد قرار می گیرد. تازه ترین خبر درباره لیلا اوتادی را در ادامه بخوانید. 

لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار دو استوری پی در پی، اعلام کرد علیرغم آنکه در خودروی شخصی‌اش حجاب داشته، اس ام اس تخلف کشف حجاب برای او آمده است. 

لیلا اوتادی ابتدا یک استوری منتشر کرده که در آن تصویری از خود او و یک سرباز وظیفه در خودروی شخصی خانم اوتادی دیده می‌شود. اوتادی نوشته این سرباز را حین بازگشت از محل کارش زمانی که زیر آفتاب بوده سوار کرده است. 

خانم اوتادی که این روزها سریال نیوکمپ را در شبکه نمایش خانگی در حال پخش دارد می‌گوید با این سرباز صحبتی طولانی پشت ترافیک داشته و بعد با هم عکس یادگاری گرفته‌اند. البته جالب اینجاست که لیلا اوتادی می‌گوید این سرباز او را نشناخته است.

IMG_20230528_182630_115

اما به فاصله یک ساعت پس از این استوری، لیلا اوتادی یک استوری دیگر منتشر کرد که حاوی پیامک تذکر کشف حجاب از سوی پلیس است.

آن گونه که از پیامک پلیس پیداست، خانم اوتادی پیش از این نیز پیامک تذکر کشف حجاب دریافت کرده. در متن پیامک نوشته شده:«با توجه به تکرار تحلیف و عدم توجه به تذکر قبلی، خودروی شما به صورت سیستمی به مدت ۱۵ روز توقیف می‌گردد»

با این وجود خانم اوتادی برداشتن حجاب خود در خودروی شخصی را رد می‌کند و می‌گوید برای اثبات حفظ حجاب خود شاهد هم دارد.

IMG_20230528_182620_866

عکس زیبای لیلا اوتادی و یک گاف باورنکردنی

هنرمندی با اسم و رسم لیلا اوتادی که دنبال‌کنندگان میلیونی در اینستاگرام دارد، فرصت اشتباه کردن ندارد. یک غلط املایی فاحش، عکس و جمله زیبای لیلا اوتادی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

لیلا اوتادی عکسی از خود را با جملات قصاری درباره رفاقت را به اشتراک گذاشت.

در این تصویر لیلا اوتادی شکل درست «رفاقت یه انرژی ماندگاره» را به شکل غلط «رفاقت یه انرژیه ماندگاره» نوشته است!

leilaotadi59-vaghtesobh

لیلا اوتادی مو چتری با استایل خاص در کنسرتها

لیلا اوتادی در دو کنسرت فرزاد فرزین و علی یاسینی به عنوان مهمان حضور داشت.

نکته جالب در تصاویری که خانم اوتادی از خودش در پشت صحنه این کنسرت‌ها منتشر کرده، تغییر چهره او با موهای چتری است.

IMG_20230526_234120_017

IMG_20230526_234117_222

لیلا اوتادی در قامت یک مجری

مسابقه بزرگ «چیدمانه» به تهیه‌کنندگی سیدجواد هاشمی پس از اتمام ساخت دکور و انتخاب برخی از عوامل پشت دوربین به زودی مقابل دوربین خواهد رفت. این مسابقه به موضوع دکوراسیون داخلی منازل می‌پردازد و اجرای آن نیز بر عهده لیلا اوتادی، بازیگر سینما و تلویزیون قرار دارد.

اوتادی که فارغ‌التحصیل کارشناسی طراحی داخلی است، در این مسابقه در مقام مجری بازیگران مطرح و چهره‌های شناخته شده را در رقابتی جذاب مقابل یکدیگر قرار می‌دهد تا ذوق و سلیقه آنها را در چیدمان منزل در معرض قضاوت داوران برنامه و مردم قرار دهد.

مدیریت تولید این پروژه بر عهده ایرج طایفه قرار دارد و محمد خیابانی نیز به عنوان نویسنده با گروه همکاری می‌کند. «چیدمانه» برای پخش از یکی از پلتفرم‌های داخلی تهیه و تولید می‌شود.

لیلا اوتادی مجری «چیدمانه» شد | سینما خانه | پایگاه خبری سینما، تئاتر و  تلویزیون

حاشیه های شعرخوانی لیلا اوتادی در خندوانه

لیلا اوتادی، بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه اخیر خندوانه قطعه شعری از خود را خواند و عنوان کرد که سبک شعری او هایکو است که در ایران چندان شناخته‌شده نیست و البته تأکید کرد که هایکو می‌تواند کوتاه یا بلند باشد و لزوما هایکو شعر کوتاه نیست.

در همین رابطه آرش شفاعی در جام جم نوشت: برخلاف نظر سرکار خانم اوتادی، قالب شعری هایکو در ایران بسیار شناخته شده است. ما بیش از نیم‌قرن است که این قالب شعری را می‌شناسیم. کتاب «هایکو: شعر ژاپنی از آغاز تا امروز» که عسکری‌پاشایی و احمد شاملو قبل از انقلاب آن را منتشر کرده‌اند، تحقیقی جامع درباره این قالب شعری است و جامعه ادبی ایران نه‌تنها هایکو را می‌شناسد، بلکه تحت‌تأثیر آن برخی قالب‌های ابداعی نیز به مجموعه پیشنهادهای ادبی در کشور ما اضافه شده است و شاعران نام‌های مختلفی چون طرح، شعرک یا پریسکه به این قالب‌ها داده‌اند. باز هم برخلاف نظر خانم اوتادی، اصلا ممکن نیست کسی هایکوی بلند بگوید.

هایکو برمبنای امکانات زبان ژاپنی و به صورت هجایی سروده می‌شود و شامل ۱۷ هجا می‌شود. به همین دلیل ممکن نیست کسی بتواند هایکوی بلند بگوید، همان‌طور که ممکن نیست کسی دوبیتی بلند بسراید، چون اصولا دوبیتی دو بیت دارد!

لیلا اوتادی ازدواج لیلا اوتادی عکس لیلا اوتادی حجاب لیلا اوتادی کشف حجاب لیلا اوتادی لیلا اوتادی و همسرش لیلا اوتادی عکس فیلم لیلا اوتادی سریال لیلا اوتادی
نظرات خوانندگان
  • محمدمعصومی
    پاسخ

    لیلا اوتادی و
    سرباز وظيفه
    موضوع صحبت
    انسانیت و آدمیت
    نهال و سبز
    گلها گل و نور
    گلها گل سرخ
    خط زرد دشمن راننده تاکسی
    تاکسی و خدمت
    ملت کار غیرتمند

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین