کد خبر: 71691 A

سود سهام عدالت آب رفت!/ اعلام زمان واریز سود سهام عدالت

سود سهام عدالت آب رفت!/ اعلام زمان واریز سود سهام عدالت

ایران آرت: وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه سود سهام عدالت ۳۰ درصد کمتر از واریزی قبل است، گفت: اولویت دولت تغییر نوع مدیریت خودروسازی ها است.

وی افزود: سود سهام عدالت ۳۰ درصد نسبت به مبلغی که در پاییز واریز شد کمتر است. رقم دقیق را رئیس سازمان بورس اعلام خواهند کرد. امیدواریم تا ۲۵ اسفند سازمان بورس سود را به حساب تمام دارندگان سهام عدالت واریز کند. 

خاندوزی در مورد واگذاری سهام خودروسازان نیز گفت: دولت به طور مستقیم در یک شرکت ۶ درصد و در شرکت دیگر ۱۷ درصد سهام خودروسازی دارد، بقیه سهام ها به شکل تودلی وجود دارد. آنچه اولویت ما است این است که در حوزه مدیریت تمام بخش های صنعتی از جمله صنعت خودرو از ظرفیت‌های بخش غیردولتی که مدیریت چابک تر و بهره ور است استفاده کنیم. 

وزیر اقتصاد گفت: بعد از این که موانع سهام مرتفع شد در مورد واگذاری سهام هم اقدام خواهد شد. چون در وثیقه برخی بانک ها بوده باید از ذیل وزارت صنعت آن را خارج کنند یا وثیقه جدیدی به بانک ها بدهند که سهام خودروسازان آزاد شود. اولویت ما ابتدا تغییر مدیریت و سپس مالکیت است.

۲۳ آذر امسال در مرحله نخست واریز سود سهام عدالت،  دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۶۸۱ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۷۳۶ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان سود دریافت کردند.

 

سود سهام عدالت
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین