کد خبر: 61426 A

میترا سلطانی با "مویه" در میان ایده‌های منتخب جایزه ویستا

میترا سلطانی با "مویه" در میان ایده‌های منتخب جایزه ویستا

این هنرمند درباره ایده پیشنهادی خود به چهارمین جایزه ویستا گفت: تقابل وجوه زنانه و مردانه قدرت در آیین‌های سوگواری و شیوه‌های خلق هنر در این فرهنگ موضوع اینستالیشن ارائه شده است.

ایران آرت: میترا سلطانی از جمله هنرمندانی است که ایده او در فهرست یازده ایده برگزیده چهارمین جایزه هنر معاصر ویستا قرار گرفته است. او متولد ۱۳۶۷ است و لیسانس نقاشی و فوق لیسانس گرافیک از دانشگاه هنر دارد و در در بیش از ۳۰ نمایشگاه گروهی شرکت کرده و ۳ نمایشگاه انفرادی برگزار کرده است.

میترا سلطانی درباره ایده پیشنهادی خود به چهارمین جایزه هنر معاصر ویستا گفت: "مویه" ایده پیشنهادی من به گالری ویستا است. این پروژه تلاش می‌کند با اندیشیدن در بستر فرهنگی زادگاهم -منطقه بختیاری- شیوه‌های تازه‌ای از برخورد با ماده و مفهوم را تجربه کند.

سلطانی افزود: تقابل وجوه زنانه و مردانه قدرت در آیین‌های سوگواری و شیوه‌های خلق هنر در این فرهنگ موضوع اینستالیشن ارائه شده است.

این هنرمند همچنین درباره اهمیت جایزه هنر معاصر ویستا بیان کرد: جایزه ویستا امکان نمایش آثاری را فراهم می‌کند که با فاصله گرفتن از بازار هنر کمتر فرصت نمایش پیدا می‌کنند.

ایده‌های منتخب چهارمین جایزه ویستا در نمایشگاهی که تا 9 مهرماه 1400 در گالری ویستا دایر است از ساعت 16 تا 20 قابل تماشاست.

آیین اختتامیه و معرفی برنده جایزه 30 میلیون تومانی با روشن شدن وضعیت بحرانی این روزهای کرونایی اطلاع رسانی خواهد شد.

گالری ویستا جایزه ویستا میترا سلطانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین