کد خبر: 44587 A

اعترافات خصوصی دو خانم و یک آقای سوپراستار

اعترافات خصوصی دو خانم و یک آقای سوپراستار

ایران آرت: در این چند روز سوپراستارهای خانم و آقا با اعترافات خود درباره زندگی خصوصی شان دنیا را مبهوت کردند

برد پیت

برد پیت خودش سوپراستار است و با دو سوپراستار ازدواج کرد: جنیفر آنیستون و آنجلینا جولی. او حالا از یک واقعیت جالب پرده برداشته است.

ستاره فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" (Once Upon a Time in Hollywood) هنگام صحبت در پادکست WTF مارک مارون، گفت که مانند شیرینی مگس‌ها را به دور خود جلب می‌کند.

این سخن برد پیت بعد از آن زده شد که لئوناردو دی‌کاپریو هم که مهمان دیگر پادکست بود، گفت که بر خلاف آغاز فعالیت‌ حرفه‌ای‌اش، دیگر خبرنگاران نشریات موسوم به "زرد" چندان به دنبال او نیستند.

او گفت:‌ "من اکنون بیشتر می‌توانم از دست آنها فرار کنم که خیلی خوب است. می‌توانم برای خودم در اطراف پرسه بزنم و کارهایی از این دست انجام دهم."

برد پیت در پاسخ گفت: "الان که این را از تو می‌شنوم، کمی حسودی‌ام می‌شود." و توضیح داد که او هنوز به‌شدت در مرکز توجه خبرنگاران قرار دارد.

پیت افزود: "من مثل شیرینی مگس‌ها را به دور خودم جلب می‌کنم، نمی‌دانم ... شاید به خاطر زندگی شخصی فاجعه‌‌بارم باشد."

به گزارش ایندیپندنت، پیت در ادامه گفت، چند "راه خوب" برای فرار از دست خبرنگاران زرد دارد، ولی گفت که هیچ یک از آنها را فاش نخواهد کرد، چون "هنوز از آنها استفاده" می‌کند.

این بازیگر همچنین هنگام پذیرش جایزه "گلدن گلوب" برای "بهترین بازیگر مکمل مرد" در عصر روز یکشنبه نیز به علاقه رسانه‌ها به زندگی عاطفی خود اشاره کرد.

او در سخنرانی خود گفت: "می‌خواستم مادرم را با خود به مراسم بیاورم، ولی نتوانستم، چون هر خانمی کنار من بایستد، رسانه‌ها می‌گویند معشوق من است که در این صورت خیلی ناجور می‌شد."

پیت در طول فعالیت حرفه‌ای خود دو جدایی خیلی مشهور دارد. در سال ۲۰۰۵ او بعد از ۵ سال زندگی متاهلی، از جنیفر آنیستون جدا شد و تفاوت‌های حل‌نشدنی‌ را دلیل آن خواند.

بعد از آن رابطه، برد پیت وارد رابطه با آنجلینا جولی شد که سر فیلمبرداری "آقا و خانم اسمیت" (Mr and Mrs Smith) در سال ۲۰۰۴ به هم نزدیک شده بودند. آنجلینا جولی و برد پیت در سال ۲۰۱۴ ازدواج کردند، ولی در سال ۲۰۱۶ از هم طلاق گرفتند. این زوج شش فرزند با هم دارند که سه تا از آنها به فرزندخواندگی پذیرفته شده‌اند. طلاق آنها در آوریل ۲۰۱۹ نهایی شد.

ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام می گوید خود را زیبا تصور نمی کند و تازه در ۴۵ سالگی به این نتیجه رسیده که بد نیست.

ویکتوریا بکهام و دیوید بکهام

بکهام که ضمن خوانندگی در گذشته، اکنون طراح مد هم هست در یک مصاحبه با مجله "هارپر بازار" درباره عدم اعتماد به نفس و خود کم بینی‌هایش در سال های گذشته صحبت کرد.

به گزارش ایندیپندنت، بکهام در گروه موسیقی "اسپایس گرلز" که او یکی از خوانندگانش بود، ترانه هایی درباره این که " خودشان را قبول داشته باشند، از آنچه هستند راضی باشند، بهترین رنگ های شخصیتی اشان را نشان بدهند و این‌ها را جشن بگیرند" خواند اما در این مصاحبه به تلاش طولانی‌اش برای قبول خودش و شخصیتش صحبت کرد.

او گفت:"فکر می کنم زیبا هستم؟ نه، اصلا. اما سعی می کنم هرچه دارم به بهترین نحو نشان بدهم." "لبخندم کامل و زیبا نیست و عیب دارد: اما این من هستم و سعی نمی کنم خودم را عوض کنم."

ویکتوریا بکهام افزود: مردم "روی احمقانه ترین چیزها وسواس به خرج می دهند" اما با بلوغ (ذهنی) "یاد می گیرند" چطور در مورد "خودشان و سن وسالشان راحت باشند."

"برای من مدت های مدید طول کشید تا سرانجام در ۴۵ سالگی حس کنم بد نیستم."

بکهام که صاحب یک مارک لوازم آرایش هم هست گفت:"سخت کار می کنم، قیافه ام زیاد بد نیست، چهار بچه دارم که سخت به آن ها افتخار می کنم و یک شوهر عالی. احساس رضایت می کنم."

در ماه سپتامبر ویکتوریا بکهام در گفتگو با نشریه "گلمِر یوکی" از این که در کودکی در مدرسه هدف آزارجسمی و روانی بوده صحبت کرد.

شکیرا

ایران آرتشکیرا و جرارد پیکه یکی از سرشناس ترین و مشهورترین زوج های دنیا هستند که خیلی از هوادارانشان با هیجان اتفاقات زندگی شخصی مدافع بارسلونا و خواننده کلمبیایی را دنبال می کنند.

بسیاری از هواداران این دو منتظر مراسم ازدواجشان هستند اما حرفهای اخیر شکیرا نشان می دهد که خبری از مراسم ازدواج در کار نیست.

خواننده کلمبیایی در مصاحبه با برنامه آمریکایی "60 دقیقه" که هر دو به بهانه حضور شکیرا به عنوان یکی از خوانندگان مسابقه سوپربول  حضور یافت و در حضور پیکه صحبت هایی را انجام داد. او در این باره که چرا نمی خواهد با مدافع بارسلونا ازدواج کند، صحبت کرد.

شکیرا

شکیرا در این مصاحبه صحبت هایی را انجام داده که باعث شگفت زدگی پیکه شده بود و گفت:" از ازدواج می ترسم. دوست ندارم که به چشم یک همسر به من نگاه شوم بلکه ترجیح می دهم که یک نامزد باشم. ازدواج برای من همچون میوه ممنوعه است. ترجیح می دهم که به این فکر کنم که بسته به رفتارت هر اتفاقی امکان پذیر است."

شکیرا

جرارد پیکه و شکیرا در سال 2010 و در حین جام جهانی آفریقای جنوبی رابطه شان را آغاز کردند. در ان زمان خواننده کلمبیایی ترانه رسمی مسابقات را خواند و در حین ضبط آن با پیکه آشنا شد. حالا این دو قریب به ده سال است که همدیگر را می شناسند. شکیرا قرار است که در رویداد ورزشی مهمی همچون سوپربول در آمریکا اجرا داشته باشد. حاصل رابطه  این زوج، دو فرزند به نام های میلان هفت ساله و ساشا چهار ساله بوده است.

 

 

سلبریتی ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین